جاویشا لزلی بازیگر «بت وومن» شد

پس از اعلام کناره‌گیری روبی رز از نقش اول مجموعه ابرقهرمانی سبکه سی‌دابلیو، حالا طبق اخبار منتشر‌شده جاویشا لزلی بازیگر بت وومن شده است.

جاویشا لزلی به‌عنوان بازیگر جدید سریال «بت‌وومن» (با عنوان اصلی «Batwoman») انتخاب شده است. او جایگزین روبی رز خواهد شد، که در انتهای فصل اول سریال را ترک کرد. لزلی که گفته‌شده در نقش شخصیت جدیدی به نام رایان وایلدر بازی می‌کند، با آغاز پخش فصل دوم سریال «بت‌وومن» از شبکه سی‌دابلیو در ماه ژانویه برای اولین بار شنل معروف بت وومن را خواهد پوشید. ‌بخش تلویزیونی شرکت برادران وارنر و شرکت برلانتی که تهیه‌کنندگان این سریال هستند اعلام کردند جاویشا لزلی بازیگر بت وومن خواهد بود. آنها برای پیدا کردن بازیگر نقش اول این سریال جای دوری نرفتند. لزلی یکی از بازیگران ثابت سریال درام شبکه WBTV و شرکت برلانتی به نام «خدا برایم درخواست دوستی فرستاد» (با عنوان اصلی God Friended Me) است که تابه‌حال دو فصل آن از شبکه سی‌بی‌اس منتشر شده است. با فیلیمو شات همراه باشید.


یک بت وومن جدید پا به میدان خواهد گذاشت


با اضافه شدن لزلی به سریال «بت وومن» (با عنوان اصلی Batwoman) این مجموعه به مسیر نوآورانه خود ادامه می‌دهد. او در مصاحبه‌ای اعلام داشت: ‌«بسیار خوشحالم که اولین بازیگر زن سیاه‌پوستی هستم که در نقش شناخته‌شده بت وومن در تلویزیون بازی می‌کنم.»

طبق گزارش‌های قبلی خبرگزاری ددلاین، لزلی با بازی در نقش کاراکتری جدید، راه شخصیت کیت کین با بازی روبی رز را ادامه خواهد داد. او در نقش رایان وایلدر که در شرف بت وومن شدن است ظاهر می‌شود. رایان شخصیتی دوست‌داشتنی، بی‌نظم، کمی سربه‌هوا و غیرقابل‌کنترل است. او اصلاً به کیت کین، زنی که پیش از او لباس بت وومن را می‌پوشید، شباهتی ندارد. رایان کسی را ندارد تا به زندگی‌اش سروسامان بدهد. او سال‌های زیادی را به خریدوفروش مواد مخدر مشغول بوده و از دست پلیس شهر گاتهام فراری است و حالا برای فرار از رنج‌هایش پشت عادات بد پنهان می‌شود.‌‌ رایان به همراه یک گیاه که تنها همدمش است در ماشین خود زندگی می‌کند؛ دختری که برای گربه توی کوچه شیر می‌دزدد اما بااین‌حال می‌تواند با دست‌خالی شما را بکشد. او مبارزی خطرناک است: با مهارت بسیار بالا و بدون پایبندی به قواعد؛ ورزشکار، بی‌پرده، پرشور، جایزالخطا و بسیار دور از آنچه عادت داریم در ابرقهرمان‌های کلیشه‌ای آمریکائی ببینیم.

 


پیش از آن‌که جاویشا لزلی بازیگر بت وومن شود، در سریال درام شبکه BET با عنوان «تجارت خانوادگی» (با عنوان اصلی The Family Business) و همچنین فیلم بلند «همیشه یک ساقدوش» (با عنوان اصلی Always a Bridesmaid) بازی کرده بود. تونی بنسون از شرکت Thirdhill Entertainment و استوارت تلنت نماینده‌های او هستند.

شرکت برلانتی پروداکشنز به همراه شرکت تلویزیونی برادران وارنر تهیه‌کنندگان سریال «بت وومن» هستند. کارولاین درایز به همراه گرگ برلانتی، سارا شکتر و جئوف جانز تهیه‌کنندگان اجرایی فصل اول سریال بودند. «بت وومن» بر اساس شخصیت‌هایی ساخته شده که توسط باب کین و بیل فینگر برای دی‌سی خلق شده‌اند.

درایز اخیراً درباره تصمیمش در مورد اضافه کردن یک شخصیت بت وومن جدید به سریال گفت: «من در حال خلق شخصیت کاملاً جدیدی هستم که در گذشته‌ خود از بت وومن الهام گرفته است و به همین خاطر نقش او را بر عهده می‌گیرد؛ البته شاید در آن مقطع زمانی به‌طورکلی شخصیت مناسبی برای انجام این کار نیست و همین هم آن را بامزه می‌کند.» او همچنین اضافه کرد که ادامه «بت وومن» با یک شخصیت متفاوت به سریال این امکان را می‌دهد که به تمام جنبه‌هایی که روبی رز برای شخصیت کیت کین خلق کرده است احترام گذاشته شود و «به مخاطبین هم کمی کمک می‌کند، چراکه دیگر نیازی نیست از آن‌ها توقع داشته باشیم مسائل بدیهی را نادیده بگیرند.»


منبع: Deadline

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil