جرج کلونی بازیگر فیلم جدید نتفلیکس خواهد بود

جرج کلونی بازیگر و کارگردان اقتباس سینمایی از کتاب صبح بخیر، نیمه شب خواهد بود. کتابی که در سال ۱۹۳۹ چاپ شد و حالا قرار است فیلمی از روی آن ساخته شود.

نتفلیکس هر روز ستاره‌های جدیدی را به مجموعه خود اضافه می‌کند. به تازگی مشخص شده که جرج کلونی بازیگر و کارگردان فیلم جدیدی خواهد بود که روی نتفلیکس پخش خواهد شد. جرج کلونی که تا کنون ۲ جایزه اسکار دریافت کرده قصد دارد اقتباس سینمایی کتاب «صبح بخیر، نیمه شب» (Good Morning, Midnight) را کارگردانی و در آن بازی کند. در حالی جرج کلونی بازیگر و کارگردان این فیلم خواهد بود که «مارک ال. اسمیت» قرار است فیلم‌نامه را بنویسد. اسمیت قبلا فیلم‌نامه فیلم «بازگشته» یا (The Revenant) را نوشته بود.

تهیه‌کننده‌های این فیلم هم کلونی و «گرانت هسلو» خواهند بود و این فیلم توسط شرکت Smoke House Pictures ساخته خواهد شد. با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، شروع فیلم‌برداری در مهرماه خواهد بود. اتفاقات فیلم هم در دنیایی پساآخرالزمانی رخ می‌دهد و داستان به شکلی است که به‌صورت موازی چند اتفاق را روایت خواهد کرد. کلونی در نقش فردی به نام «آگوستین» ظاهر می‌شود. او یک دانشمند تنها در قطب شمال است که قصد دارد با سایر همکاران خود ارتباط برقرار کند. همکارانی که در یک سفینه فضایی قرار دارند و در حال بازگشت به زمین هستند.

جرج کلونی بازیگر

کتاب صبح بخیر، نیمه شب در سال ۱۹۳۹ چاپ شد و به‌عنوان یکی از بهترین کتاب‌های همان سال هم انتخاب شد. جرج کلونی بازیگر و کارگردان فیلم صبح بخیر، نیمه شب دراین‌باره می‌گوید:

گرانت و من بسیار خوشحال هستیم که در این پروژه شگفت‌انگیز حضور داریم. مارک هم نویسنده فوق‌العاده‌ای است و نشان داده که داستان‌های خوبی خلق می‌کند. ما بسیار مشتاق هستیم که این پروژه را با همکاری دوستانمان در نتفلیکس بسازیم.

«اسکات استیوبر» رییس بخش فیلم‌های نتفلیکس هم درباره ساخت این فیلم می‌گوید:

من نزدیک به دو دهه است که جرج را می‌شناسم و با او کار کرده‌ام. فکر نمی‌کنم که فرد بهتری می‌توانست این داستان شگفت‌انگیز را به فیلم تبدیل کند. کتاب داستان بسیار قوی‌ای دارد که مخاطب را جذب می‌کند و به نظر، مارک می‌تواند یک فیلم‌نامه خوب بر اساس این داستان خلق کند. هسته اصلی داستان درباره طبیعت انسان‌ها است و به نظرم مردم از سرتاسر دنیای این فیلم راضی خواهند بود.

شرکت Smoke House Pictures در حال حاضر سریال Catch-22 را برای سرویس استریم Hulu می‌سازد. این سریال هم بر اساس کتابی از «جوزف هلر» که مربوط به جنگ جهانی دوم است، ساخته شده است. کلونی و هسلو هم چند قسمت از این سریال را کارگردانی کردند. از دیگر فیلم‌های شرکت Smoke House Pictures می‌توان به «آرگو»، «شب‌بخیر و موفق باشید»، «نیمه ماه مارس» و «آگوست: اوسیج کانتی» اشاره کرد.


منبع: Deadline

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil