احتمال حضور جما چان در اترنالز وجود دارد

امروز گزارش شده که احتمال حضور جما چان در اترنالز وجود دارد. چان به‌تازگی در فیلم آسیایی‌های خرپول بازی کرده و خیلی موردتوجه قرار گرفته است.

اوایل سال ۲۰۱۹ بود که ما «جما چان» را در دنیای فیلم‌های مارول مشاهده کردیم. او نقش جنگجویی به نام «مین-اورا» را در فیلم «کاپیتان مارول» ایفا می‌کرد. حالا به نظر می‌رسد که شاهد حضور جما چان در اترنالز هم باشیم. با توجه به گزارشی که وب‌سایت Variety منتشر کرده، اولین گفت‌وگو ها برای حضور جما چان در اترنالز انجام شده است. در این گزارش مشخص نشده که او چه نقشی را در فیلم اترنالز ایفا می‌کند. آیا او باز هم نقش «مین-اورا» را بازی می‌کند؟ باید منتظر خبرهای بیشتر بمانیم. البته در این خبر به این موضوع اشاره شده که یک منبع ناشناس گفته که او نقشی کاملا جدید را بازی می‌کند.

با این حال این سوال پیش می‌آید که چرا جما چان در اترنالز باید نقش جدیدی را بازی می‌کند؟ شاید یکی از دلایل آن این باشد که این هنرپیشه اکنون به شهرت بیشتری دست پیدا کرده است. چان به تازگی در فیلم «آسیایی‌های خرپول» بازی کرده بود. فیلمی که بسیار دیده شد و مورد استقبال قرار گرفت. با این حال نقش او در فیلم کاپیتان مارول چندان دیده نشد. اگر حضور جما چان در اترنالز تایید شود، قطعا نقش بزرگ‌تر و پررنگ‌تری را ایفا خواهد کرد. شاید او را در نقش «سرسی» در فیلم اترنالز ببینیم. قبلا گفته شده بود که مارول به دنبال هنرپیشه‌ای برای این شخصیت است. شاید چان را واقعا در این نقش مشاهده کنیم.

جما چان در فیلم اترنالز

چند وقت پیش هم مشخص شد که «بری کیوگن» هم به اعضای تیم اترنالز اضافه شده است. کیوگن به تازگی در سریال چرنوبیل بازی کرده بود. فیلم اترنالز یکی از پروژه‌های جدید مارول است که برای اولین بار در فاز چهارم فیلم‌های این شرکت راهی سینما می‌شود. در این فیلم با ابرقهرمان‌های جدیدی روبه‌رو می‌شویم. بازیگرانی همچون «کمیل نانجیانی»، «سلما هایک» و «آنجلینا جولی» هم بازی می‌کنند.

فیلم اترنالز توسط «کلوئی ژائو» ساخته می‌شود و فیلم‌نامه هم توسط «متیو کی. فرپو» و «رایان فرپو» نوشته شده است. این فیلم در تاریخ ۱۶ آبان سال ۱۳۹۹ اکران می‌شود.


منبع: Coming Soon

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil