جنیفر لوپز و قاچاق کوکائین در فیلم «مادرخوانده»

آیا جنیفر لوپز را در فیلم «مادرخوانده» اثر جدید رید مورانو خواهیم دید؟ فیلمی که روایتگر زندگی گریسلدا بلانکو، یکی از بزرگترین قاچاقچیان کوکائین دنیاست.

اس تی ایکس انترتینمنت (کمپانی آمریکایی تهیه فیلم و سرگرمی) به دنبال ساخت فیلمی با محوریت داستان زندگی گریسلدا بلانکو است و با رید مورانو برای کارگردانی این فیلم توافقاتی کرده. از طرف دیگر، در جولای سال گذشته مشخص شد که جنیفر لوپز هم پس از بازی در فیلم «شیادان»، قصد حضور در فیلم جنایی دیگری از کمپانی اس تی ایکس انترتینمنت را دارد. آیا جنیفر لوپز را در فیلم جدید رید مورانو با عنوان «مادرخوانده» خواهیم دید؟ آیا او نقش گریسلدا بلانکو را بازی خواهد کرد؟


نقد و بررسی فیلم سگ باز ؛ کاراکتری که تماشاگر را میخ‌کوب می‌کند!


گریسلدا بلانکو، مادر قاچاق کوکائین دنیا با لقب مادرخوانده، کسی است که با فریب مردان دوروبرش از میان زندگی فقیرانه و کودکی فلاکت بارش در کلمبیا برمی‌خیزد و به یکی از بزرگترین قاچاقچیان کوکائین در جهان تبدیل می‌شود. طبق گزارش منابع خبری، ارزش مالی دارایی‌های گریسلدا بلانکو چیزی بیش از ۲ میلیارد دلار اعلام شده و یکی از عناصر کلیدی در کشتار جنگ کابویان کوکائین (Cocaine Cowboy Wars) بوده است.
گرچه ویلیام موناهان (نویسنده فیلم «رفتگان») در طراحی ابتدایی داستان فیلمنامه نقش داشته است، ولی قدم اول در نوشتن فیلمنامه را ترنس وینتر (نویسنده کهنه‌کار سریال «خانواده سوپرانو») و رجینا کورادو (نویسنده سریال‌های «پسران هرج و مرج» و «ددوود») برداشته‌اند. آخرین اثر رید مورانو، کارگردانی فیلم «بخش ریتم» بود؛ یک تریلر انتقام‌جویانه که با اقتباس از رمانی به همین نام ساخته شد.


پایان پرسونا؛ درگذشت بیبی آندرشون در سن ۸۳ سالگی



او امیدوار است که فیلم در حال تولیدش، از اثر سینمایی اکشن قبلی موفقیت‌ آمیزتر باشد و بیشتر مورد استقبال قرار گیرد. آیا حضور جنیفر لوپز در فیلم «مادرخوانده» رید مورانو باعث تضمین موفقیت آن در گیشه خواهد شد؟ باید منتظر ماند و دید.


منبع: Empire Online

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil