هلی بری در فیلم «Moonfall» حضور خواهد داشت

حضور هلی بری در فیلم علمی-تخیلی و فضایی «Moonfall»، اثر رولاند امریش تایید شد. او در این فیلم با جاش گد هم‌بازی می‌شود.

حضور هلی بری در کنار جاش گد در فیلم علمی-تخیلی و فضایی «Moonfall»، اثر رولاند امریش تایید شد.
این فیلم، درباره‌ ‌ نیرو و جاذبه‌ اسرارآمیزی است که ماه را از مدارش به دور زمین خارج می‌کند. این نیرو ماه را در مسیر برخورد با زمین قرار می‌دهد. برای کنترل و پیشگیری از این فاجعه، یک گروه از فضانوردان در جهت شروع این ماموریت سخت و ناممکن به فضا می‌روند و روی سطح ماه فرود می‌آیند تا زمین را از نابودی کامل نجات دهند.
بری نقش یکی از فضانوردان ناسا را بازی می‌کنند. او که ناظر و سرپرست مابقی اعضای گروه شده است، در ماموریت پیشینش سرنخ‌هایی درباره‌ فاجعه پیش رو پیدا کرده بوده است.
جاش گد نیز شخصیت نابغه‌ای را به تصویر می‌کشد که برای اولین بار متوجه رخ دادن این فاجعه شده است.

طبق برنامه‌ریزی‌های کمپانی لاینزگیت قرار است این فیلم در سال ۲۰۲۱ منتشر شود. مراحل تهیه و تولید این فیلم در پاییز امسال در مونترال آغاز خواهد شد. البته اگر ماموران سلامت با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا این پروژه را به تاخیر نیندازند.
شرکت آساهی گلس حق فروش فیلم‌هایش در آمریکای شمالی را به کمپانی لاینزگیت واگذار کرده است. این استودیو، پخش و توزیع درام مربوط به جنگ جهانی دوم امریش با عنوان «میدوی» را بر عهده داشته است. این فیلم، چیزی در حدود ۱۴۱ میلیون دلار در گیشه‌ جهانی فروش داشت. البته باید گفت که هزینه‌ تولیدش چیزی در حدود ۱۰۰ میلیون دلار بود و بازگشت هزینه‌ آن خیلی قابل‌قبول به نظر نمی‌رسید.
از دیگر فیلم‌های امریش می‌توان به «روز استقلال»، «۲۰۱۲»، «سقوط کاخ سفید»، «روز بعد از فردا» اشاره کرد. (این فیلم‌ها تحت حمایت سنتروپولیس ساخته شده‌اند.)
هلی بری که پیش‌تر در نقش زن گربه‌ای ظاهر شده بود، اخیراً اولین تجربه‌ کارگردانی خود را با فیلم «Bruised» داشته است. فیلمی که خودش نیز در آن ایفای نقش کرده است و در آن‌جا نقش یک مبارز ام‌ام‌ای را ایفا می‌کند. از دیگر فیلم‌های او می‌توان به «جان ویک : پارابلوم» و «آدم‌ربایی» اشاره کرد.

آیا حضور هلی بری در فیلم «Moonfall» و همکاری‌اش با جاش گد می‌تواند موفقیت جدیدی را برای رولاند امریش رقم بزند؟ باید منتظر ماند و دید.


منبع: Variety

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil