درجه سنی رمبو: آخرین خون مشخص شد

سیلوستر استالونه نویسنده و بازیگر اصلی فیلم در اینستاگرام خود درجه سنی رمبو: آخرین خون را اعلام کرد. فیلم برای افراد بالای ۱۷ سال مناسب است.

اگر از جمله طرفداران فیلم‌‌های اکشن باشید، شاید منتظر آخرین قسمت از مجموعه فیلم‌های «رمبو» هستید. «جان رمبو» شخصیت کلاسیک و محبوب دنیای اکشن را برای آخرین بار در فیلم «رمبو آخرین خون» مشاهده خواهیم کرد. به تازگی درجه سنی رمبو: آخرین خون مشخص شده است. درجه سنی رمبو: آخرن خون برای افراد بالای ۱۷ سال مناسب است. سیلوستر استالونه که نویسنده و بازیگر اصلی این فیلم است، در صفحه اینستاگرام خود خبر درجه سنی رمبو: آخرین خون را اعلام کرد. او به این موضوع اشاره کرد که پنجمین فیلم از مجموعه رمبو مثل هیچ کدام از قسمت‌های قبلی نیست و مردم چیزهای جدیدی مشاهده می‌کنند.

هنوز اطلاعات زیادی درباره داستان رمبو: آخرین خون منتشر نشده، اما می‌دانیم که جان رمبو در مزرعه‌ای در آریزونا زندگی می‌کند که دوباره درگیر یک ماجرای عجیب می‌شود. به نظر می‌رسد که نوه جان گم می‌شود و او برای پیدا کردنش راهی مکزیک خواهد شد.

درجه سنی فیلم رمبو آخرین خون

فیلم آخرین خون توسط «آدریان گرونبرگ» کارگردانی شده و نویسنده‌های آن هم «مت سیرولنیک» و «سیلوستر استالونه» بوده‌اند. «کوین کینگ تمپلتون» و «آوی لرنر» هم تهیه کننده‌های این فیلم هستند. چند سال پیش گزارش شده بود که قرار است بازسازی فیلم‌های رمبو ساخته شود. حتی برنامه‌ریزی شده بود که سریال تلویزیونی رمبو هم توسط شبکه «فاکس» ساخته شود. استالونه در سال ۲۰۱۶ گفته بود که برای بازی در نقش رمبو پیر شده، اما او در سن ۷۱ سالگی بار دیگر این نقش را در فیلم آخرین خون بازی کرده است.

آخرین فیلم رمبو در سال ۲۰۰۸ به نمایش درآمد که توانست به فروش ۱۱۳٫۲ میلیون دلاری در سرتاسر دنیا دست پیدا کند. این فیلم با بودجه ۵۰ میلیون دلاری ساخته شده بود و استالونه هم کارگردان آن بود. فیلم رمبو: آخرن خود قرار است در تاریخ ۲۹ شهریور ماه اکران شود. از دیگر بازیگران این فیلم می‌توانیم به «پاز وگا»، «آدریانا بارازا» و «خواکین کوسیو» اشاره کنیم.


منبع: Coming Soon

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil