دنباله راز جنایت توسط نتفلیکس ساخته می‌شود

سرویس پخش فیلم و سریال آنلاین نتفلیکس اعلام کرده که دنباله راز جنایت را خواهد ساخت. قسمت اول رکورد بیننده‌های این شبکه را به‌دست آورده بود.

پس از اینکه فیلم «راز جنایت» توانست رکورد بیننده‌های نتفلیکس را جابه‌جا کند، مدیران این سرویس پخش فیلم و سریال تصمیم گرفته‌اند که دنباله راز جنایت را هم تولید کنند. در اطلاعات جدید مشخص شده که نتفیلیکس در حال ساخت دنباله راز جنایت است و به همین دلیل مذاکره‌هایی با «جیمز وندربیلت» تهیه کننده و نویسنده این فیلم هم داشته است. همچنین مشخص شده که این شبکه قصد دارد دوباره از بازی «آدام سندلر» و «جنیفر آنیستون» در دنباله راز جنایت استفاده کند.

دنباله راز جنایت

فیلم راز جنایت نظرات متفاوتی را از منتقدان دریافت کرد و به فیلم متوسطی تبدیل شد. با این حال این فیلم توانست رکورد بیننده‌های نتفیلیکس را بشکند. بیش از ۳۱ میلیون نفر این فیلم را در ۷۲ ساعت اولی که این فیلم منتشر شده بود، مشاهده کردند. این آمار به رکورد بیشترین بیننده یک فیلم در آخر هفته سرویس نتفیلیکس تبدیل شد.


راز جنایت رکورد بیننده ‌های نتفلیکس را شکست


این فیلم توسط «کایل نیواچک» ساخته شده است. او قبلا فیلم‌ «بازی تمام شد مرد!» و سریال کمدی «ورکوهولیک» را ساخته بود.

هنوز اطلاعات بیشتری دباره تاریخ پخش قسمت دوم این فیلم منتشر نشده است. امیدواریم که فیلم جدید بهتر از فیلم قبلی باشد و بتواند نظر منتقدان را هم به خود جلب کند.


منبع: Coming Soon

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil