میشا گرین، کارگردانی دنباله فیلم مهاجم مقبره را بر عهده دارد!

میشا گرین، خالق لاوکرفت کانتری، امروز در توییتر خود اعلام کرد که کارگردانی دنباله فیلم مهاجم مقبره (Tomb Raider) را بر عهده دارد؛ برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.

میشا گرین، خالق لاوکرفت کانتری، کارگردانی دنباله فیلم مهاجم مقبره (Tomb Raider) را بر عهده دارد. برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.


آلیسیا ویکاندر در دنباله فیلم توم ریدر حضور دارد


در سال ۲۰۱۹، این خبر تعجب‌آور را شنیدیم که بن ویتلی (که برای بازی در فیلم‌هایی مانند فهرست کشتار (Kill List)، برج (Hight Rise) و آتش آزاد (Free Fire) مشهور است) با کارگردانی یک فیلم بزرگ استودیویی موافقت کرده: مهاجم مقبره ۲ که دنباله فیلم قبلی است. این خبر صحت دیگر ندارد، زیرا مترو گلدوین مایر (MGM) عکس میشا گرین (خالق لاوکرفت کانتری) را به‌عنوان کارگردان فیلم دنباله فیلم مهاجم مقبره منتشر کرده است.


بن ویتلی و کارگردانی فیلم ترسناک «In The Earth»


گرین، که نویسندگی مجموعه تلویزیونی Underground را نیز بر عهده داشته، قرار است اولین تجربه کارگردانی خود را با ادامه ماجراهای لارا کرافت (با بازی دوباره آلیسیا ویکاندر) داشته باشد و گرچه او قبلاً فیلمی را کارگردانی نکرده اما بر یکی از قسمت‌های سریال لاوکرفت کانتری نظارت داشته. او امروز درباره خبر کارگردانی‌اش برای فیلم مهاجم مقبره ۲ توییت کرد. بدیهی است که با توجه به تغییر کارگردان، فیلم در حال حاضر تاریخ اکران ندارد.


مستند «افسانه های گمشده با مگان فاکس»؛ مهاجم مقبره


تماشای فیلم مهاجم مقبره - کارگردانی ادامه فیلم مهاجم مقبره

منبع: EmpireOnline

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil