رکوردشکنی عادل فردوسی‌پور در شبکه نمایش خانگی؛ یک میلیون و هشتصد و بیست هزار تماشاگر فقط در ۲۴ ساعت!

از پخش ویژه‌برنامه «کلاسیکو» در پلتفرم‌های آنلاین ویدیویی فقط ۲۴ ساعت می‌گذرد اما شاهد رکوردشکنی دیگری ازعادل فردوسی پور هستیم.

از پخش ویژه‌برنامه «کلاسیکو» در پلتفرم‌های آنلاین ویدیویی فقط ۲۴ ساعت می‌گذرد اما شاهد رکوردشکنی دیگری ازعادل فردوسی‌پور هستیم. برای اطلاعات بیشتر، با فیلیمو شات همراه باشید.


تعداد تماشاگران «کلاسیکو» خبرساز شده است؛ به گزارش روابط عمومی این ویژه‌برنامه و با ثبت آمار تماشا از سوی سه پلتفرم اختصاصی پخش آن (فیلیمو، نماوا و کافه بازار) یک میلیون و ۸۲۰ هزار کاربر در طول ۲۴ ساعت اولیه پخش، به تماشای «کلاسیکو» نشسته‌اند.

جالب است بدانید که برای هر دستگاه تماشا می‌توان بیشتر از یک تماشاگر را متصور شد، بنابراین عدد اعلام‌شده برآوردی از حداقل تعداد تماشاگر در ۲۴ ساعت اولیه انتشار است و تعداد واقعی تماشاگران «کلاسیکو» در ۲۴ ساعت ابتدایی انتشار را می‌توان بسیار بیشتر از یک میلیون و ۸۲۰هزار نفر در نظر گرفت. رکوردشکنی جدید عادل فردوسی‌پور که تهیه‌کنندگی برنامه «کلاسیکو» را بر عهده دارد، بار دیگر بر میزان محبوبیت این مجری و برنامه‌ساز موفق صحه می‌گذارد.

ویژه‌برنامه «کلاسیکو» در آستانه رقابت حساس و هیجان‌انگیز دو تیم بارسلونا و رئال مادرید و برای استقبال از الکلاسیکو طراحی و تولید شده است. پژمان جمشیدی به‌عنوان مجری و علی دایی، وریا غفوری و ژابی آلونسو به‌عنوان کارشناس در جمع تماشاگران حضور یافته و به بحث و تحلیل این رقابت مهم فوتبالی پرداخته‌اند. امیرمهدی ژوله هم با ارائه یک استندآپ کمدی در تیم تولید حضور داشته است. پخش اینترنتی این برنامه از ۲۴ آذرماه و به‌صورت کاملا رایگان شروع شده و همچنان ادامه دارد؛ بنابراین چندان دور از انتظار نخواهد بود که در روزهای آینده، شاهد ثبت رکوردهای دیگری باشیم.

رکوردشکنی برنامه «کلاسیکو» دست یافتن به بیشترین تعداد بازدید در ۲۴ ساعت آغازین انتشار، در میان حجم عظیم محتواهای تولیدی شبکه نمایش خانگی، موفقیتی چشمگیر است؛ علاقه‌مندان به فوتبال نشان دادند که تقاضای قابل‌توجهی برای تولید برنامه‌های مشابه وجود دارد و تیم خوب برنامه‌سازی «کلاسیکو» هم ثابت کردند که از توان لازم برای پاسخ به این نیاز برخوردارند.


نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil