رکورد فروش فیلم «پاراسایت» در آمریکا؛ انگل‌های پولساز!

کمدی سیاه بونگ جون هو، کارگردان کره‌ای، همچنان در کانون توجه هواداران سینما قرار دارد.

کمدی سیاه بونگ جون هو، کارگردان کره‌ای، همچنان در کانون توجه هواداران سینما قرار دارد. خبرها حاکی از آن هستند که رکورد فروش فیلم «پاراسایت» در آمریکا از مرز ۱۰ میلیون دلار خواهد گذشت. این فیلم انتقادی-اجتماعی که در ماه می برنده نخل طلای جشنواره کن شد، از یازدهم اکتبر در سالن‌های سینمای ایالات‌متحده آمریکا و کانادا به نمایش درآمد و از همان زمان، نمایشی قدرتمند در گیشه داشت.

داستان جذاب و غیرقابل‌پیش‌بینی «انگل» در کنار بازی‌ها و کارگردانی درخشانش باعث شدند که این فیلم کره‌ای به یکی از پربیننده‌ترین و درنتیجه یکی از پرفروش‌ترین آثار امسال تبدیل شود.

فروش چشمگیر فیلم «پاراسایت» یا «انگل» در آمریکا و کانادا، از پتانسیل این فیلم برای تبدیل شدن به پرفروش‌ترین فیلم خارجی زبان سال ۲۰۱۹ در بازار آمریکای شمالی حکایت می‌کند. «پاراسایت» از اولین روز نمایشش، با استقبال ویژه تماشاگران و منتقدان مواجه بوده و در جشنواره‌ها و رویدادهای متفاوتی درخشیده است: داستان جذاب و غیرقابل‌پیش‌بینی آن در کنار بازی‌ها و کارگردانی درخشانش باعث شدند که این فیلم کره‌ای به یکی از پربیننده‌ترین و درنتیجه یکی از پرفروش‌ترین آثار امسال تبدیل شود. موفقیت این فیلم در جلب نظر همزمان تماشاگران و منتقدان، برای یک فیلم خارجی زبان اتفاقی نادر است؛ ضمن اینکه به نظر می‌رسد پتانسیل لازم برای نامزدی جایزه اسکار در چندین رشته را هم داشته باشد و یکی از کاندیداهای جدی برای کسب جایزه بهترین کارگردانی و بهترین فیلم خواهد بود.


منبع: Variety

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

1 دیدگاه
  1. حامد می‌نویسد

    بسیار فیبلم زیبایی بود
    از نکات مثبت فیلم میتونم به
    ۱- غیر قابل پیش بینی بودن
    ۲-نمایش زیبای اختلاف طبقاتی در کره
    ۳-مخلوط هیجان و ترس

fosil