رکورد جدید سریال آقازاده | بیش از ۱ میلیارد دقیقه تماشا فقط در فیلیمو!

در آستانه پخش قسمت پایانی، رکورد جدید سریال آقازاده ثبت شد: بیش از یک میلیارد دقیقه تماشا در سامانه فیلیمو!

به گزارش روابط عمومی فیلیمو، یک رکورد جدید برای سریال آقازاده ثبت شده است؛ آن هم زمانی که تنها یک قسمت به پایان این سریال با طراحی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی باقی مانده،. قسمت‌های مختلف سریال آقازاده در مجموع با رد کردن یک میلیارد دقیقه تماشا، رکوردی منحصربه‌فرد در سامانه فیلیمو ثبت کردند.

رکورد دقیقه تماشا سریال آقازاده

۲۸ قسمت پخش‌شده از سریال آقازاده در فیلیمو تا پایان روز سه شنبه ۱۶ دی ماه ۹۹ نزدیک به یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون دقیقه توسط مخاطبان تماشا شده که بالاترین رقم دقیقه – تماشا در بین کلیه آثار پخش‌شده در شبکه نمایش خانگی است.

نکته جالب‌توجه، افزایش چشمگیر آمار تماشای قسمت‌های ابتدایی سریال است؛ همزمان با پایان پخش آقازاده مخاطبان بسیاری تماشای این سریال را به‌تازگی آغاز کرده‌اند. ضمن اینکه در حال حاضر قسمت اول این سریال با بیش از ۸۱ میلیون دقیقه، رکورددار دقیقه تماشای یک قسمت از یک سریال در سامانه فیلیمو است.
با توجه به اینکه هنوز پخش یک قسمت از این سریال باقی مانده و دقیقه تماشای قسمت‌های گذشته همچنان در حال افزایش است، این رکورد نقطه پایان آقازاده نخواهد بود.

سریال آقازاده در فیلیمو

قسمت جدید سریال آقازاده به رکورد قبلی خودش هم رحم نکرد! (خبر ۱۶ آذر ۹۹)

قسمت جدید سریال آقازاده با گذشت ۱۲ ساعت از انتشارش در فیلیمو، بالاترین رکورد در این زمان را با بیش از ۱۷ میلیون دقیقه تماشا رقم زد. برای اطلاع از جزییات با فیلیمو شات همراه باشید.


به گزارش روابط عمومی فیلیمو، قسمت بیست و چهارم آقازاده با نام «نقاب» که سرنوشت یکی از شخصیت های اصلی سریال در آن مشخص می شود، در مدت زمان ۱۲ ساعت پس از انتشار توانست رکورد قسمت‌های قبل از خودش را تغییر دهد و با ۱۷ میلیون و ۸۰۷ هزار و ۴۱۶ دقیقه تماشا صدر نشین میزان بازدید باشد و رکورد جدیدی را در فیلیمو برای خودش ثبت کند.

این سریال که داستانی اجتماعی-سیاسی درباره برخی اتفاقات روز جامعه دارد و به تقابل آقازاده‌ای به نام نیما بحری (امیر آقایی) و یک مأمور مبارزه با فساد به نام حامد تهرانی (سینا مهراد) می پردازد، در ۱۲ساعت ابتدایی انتشار اولین قسمت خود نیز با استقبال ۷ میلیون و ۶۸۶ هزار و ۹۷۸ دقیقه تماشا مواجه شد که رکوردی بالا محسوب می‌شد؛ این میزان دقیقه تماشا برای قسمت‌های ۹ و ۱۰ که به دلیل تقارن پخش با تاسوعای حسینی همزمان منتشر شدند به ۱۶ میلیون و ۶۴۶ هزار و ۶۵۷ دقیقه تماشا رسید که باز هم رکورد جدیدی را در پلتفرم فیلیمو ثبت کرد و حالا قسمت ۲۴ آن رکورد را هم جابه‌جا کرده است.

ثبت این رکوردها در حالی رقم می‌خورد که تا امروز هیچ سریال و برنامه‌ای در شبکه نمایش خانگی روزهای جمعه منتشر نشده و آقازاده با مخاطب‌های رو به رشد و میلیونی خود غافلگیری مهمی در رفتار کاربران پلتفرم فیلیمو ایجاد کرده است.

سینا مهراد در نمایی از قسمت جدید سریال آقازاده

با میزبانی سرویس‌های وی‌اودی از سریال‌ها و فراهم کردن بستر پخش گسترده تری برای آن ها، ثبت میزان بازدید بر اساس دقیقه تماشا از مهمترین معیارهای سنجش مخاطب در شبکه نمایش خانگی است و این معیار بیش از پیش موردتوجه قرار گرفته است.

بررسی رفتار تماشای مخاطبان آقازاده در فیلیمو نشان می‌دهد که با گذشت ۲۴ قسمت، همچنان میزان بازدید اپیزودهای ابتدایی این سریال در حال رشد است و هر روز به تعداد مخاطبان تماشای آنلاین آن در فیلیمو اضافه می‌شود. از جمله قسمت اول که تاکنون نزدیک به ۷۰ میلیون دقیقه و قسمت ۹ و ۱۰ که تا به حال ۷۸ میلیون دقیقه واچ‌تایم داشته‌اند و این رقم برای دیگر قسمت‌ها نیز در حال رشد است. گفتنی است ارقام اعلام‌شده از میزان بازدید این سریال فقط مربوط به پلتفرم فیلیمو به‌عنوان بزرگترین بستر پخش محتوای درخواستی می‌باشد.

نقد سریال «آقازاده»؛ مسائل ملتهب روز و آقازاده خوب علیه آقازاده بد

قسمت جدید سریال آقازاده (قسمت بیست و پنجم) روز جمعه ۲۱ آذر ساعت ۱۲ در سرویس‌های وی‌اودی و شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد.

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil