فیلم جدید «جی. آی. جو» ساخته می‌شود

دو کمپانی پارامونت و هاسبرو، ساخت یک فیلم جدید از سری «جی. آی. جو» را در دستور کار قرار داده اند. این فیلم که هنوز در مراحل مقدماتی ساخت است، اسپین‌آفی برای فیلم «چشمان مار» خواهد بود.

اگر هنگام بازی با تاسی که نام سه فیلم «جی. آی. جو» («چشمان مار» و دوتای دیگر) روی آن قرار دارد شانستان نام یکی از فیلم‌ها را بیاورد، متاسفانه به معنی شکست شماست؛ اما اینطور که معلوم است بازی برای کمپانی‌های پارامونت و هاسبرو جور دیگری رقم خورده است و «G. I. Joe» هرگز باعث شکست آن‌ها نمی‌شود. به گزارش هالیوود ریپورتر، این دو کمپانی ساخت یک فیلم جدید از سری «جی. آی. جو» را در دستور کار قرار داده اند. این فیلم که هنوز در مراحل مقدماتی ساخت است، اسپین‌آفی برای فیلم «چشمان مار» خواهد بود. فیلم «چشمان مار» قرار است در ماه اکتبر ۲۰۲۰ منتشر شود و در آن شاهد هنرنمایی هندی گلدینگ در نقش مردی با ماسک سیاه خواهیم بود. این فیلم معمایی و تا حدودی ضدقهرمانانه توسط رابرت شونتکه کارگردان فیلم «قرمز» و اوان اسپلیو توپولوس نویسنده فیلم «دیو و دلبر» کارگردانی و نوشته شده است. ولی برای فیلم جدید «جی.آی. جو»، دو کمپانی پارامونت و هاسبرو قصد دارند، نکات جدیدتری به این مجموعه بیفزایند.

تهیه‌کننده این اسپین‌آف، لورنزو دی‌بوناونتو و نویسندگان آن، جو شارپنل و آنا واترهاست خواهند بود. این دو نفر احتمالاً به‌واسطه نویسندگی فیلم «سیبرگ» شناخته شده‌اند؛ فیلمی با بازی کریستین استوارت و بر اساس داستانی حقیقی از بازیگر فرانسوی، جین سیبرگ که مدت‌ها توسط اف. بی. آی تحت نظر بود. آن‌ها همچنین در حال نوشتن فیلم «The Great Machine»، اقتباسی از کتاب کمیک برایان وگان هستند. آنا واترهاوس و جو شارپنل همچنین در نوشتن فیلمنامه اثر جدید نتفلیکس به نام «ربکا» با درخشندگی لیلی جیمز و آرمی همر نقش داشته‌اند.

حضور آنا واترهاوس و جو شارپنل می‌تواند نشانه‌ امیدوارکننده‌ای برای پیشبرد فیلم جدید «جی. آی. جو» باشد. درحالی که قرار است بیشتر درگیر تصاویر مجذوب‌کننده هنری گلدینگ در فیلم «چشمان مار» شویم و کمتر تحت تاثیر هنر نویسنده و کارگردان قرار بگیریم، می‌توانیم امیدوار باشیم این دو نویسنده (که در نوشتن داستان‌های پیچیده، جذاب و منحصربه‌فرد عالی عمل می‌کنند) بتوانند از قیدوبند رها شوند و درنهایت، اسپین‌آف فیلم «چشمان مار» اثری درخشان باشد.


منبع: Collider

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil