نت‌فلیکس و اولین فیلم بلند سوفیا لورن پس از یک دهه

نت‌فلیکس حقوق بین‌المللی فیلم درام «زندگی در پیش رو» را خرید.

نت‌فلیکس حقوق بین‌المللی فیلم درام «زندگی در پیش رو» را خرید؛ در «The Life Ahead»، سوفیا لورن بعد از یک دهه برای فیلمی بلند مقابل دوربین رفته است.
«زندگی در پیش رو» توسط پسر لورن، ادواردو پونتی کارگردانی می‌شود و اسطوره‌ای ایتالیایی برنده اسکار، نقش مادام رزا را در آن بازی می‌کند؛ زنی که بازمانده هولوکاست است و با یک پسر ۱۲ ساله سنگالی مهاجر به نام مومو ارتباط برقرار می‌کند.
این فیلم، اقتباسی از رمان «زندگی در پیش رو» اثر رومن گاری است که پیش‌ازاین توسط موشه میزراهی (فیلم‌ساز اسرائیلی) برای ساخت فیلم «مادام رزا» با بازی سیمون سینیوره اقتباس شده و جایزه اسکار فیلم خارجی زبان را در سال ۱۹۷۸ از آن خود کرده بود.

ساخت فیلم «زندگی در پیش رو» خبر خوبی است؛ در خلاصه داستان آن آمده است: در سواحل ایتالیا، یک بازمانده هولوکاست (سوفیا لورن) که مهدکودکی را اداره می‌کند، کودک خیابانی ۱۲ ساله‌ای به نام مومو را به خانه‌اش راه می‌دهد؛ پسری که اخیراً از او دزدی کرده است. هر دو تنها هستند و پشتیبان یکدیگر می‌شوند و یک خانواده غیرمتعارف را شکل می‌دهند.

سوفیا لورن ۸۴ ساله در بیانیه‌ای گفت: «خیلی خوشحالم که در چنین فیلم خاصی با نت‌فلیکس کار می‌کنم. در طول حرفه‌ام با بزرگ‌ترین استودیوها کار کرده‌ام، اما به‌جرئت می‌توانم بگویم هیچکدام وسعت نظر و تنوع فرهنگی نت‌فلیکس را نداشته‌اند و این چیزی است که من درباره آنها دوست دارم.»

تد ساراندس، مدیر ارشد محتوای نت‌فلیکس در بیانیه‌ای لورن را ستود و از او به‌عنوان «یکی از تحسین‌شده‌ترین و معروف‌ترین هنرپیشه‌های دنیا» یاد کرد.
او همچنین اضافه کرد که «باعث افتخار ماست که به او، ادواردو و تیم بااستعدادش خوش‌آمد بگوییم که این فیلم را با خانواده نت‌فلیکس به سرانجام رساندند.» او یادآوری کرد: «ماجرای «زندگی در پیش رو» داستانی زیبا و سرشار از شهامت است؛ مثل خود سوفیا. و در ایتالیا و سرتاسر دنیا توسط مخاطبین مورد استقبال قرار خواهد گرفت.»
هنوز مشخص نیست که آیا فیلم پیش از پخش در نت‌فلیکس در فستیوالی به نمایش درخواهد آمد یا نه. همچنین تاریخی برای پخش فیلم تعیین نشده است.


منبع: Variety

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil