نویسنده ‫«پسران بد تا ابد»‬، فیلمنامه جدید «ماسک» را می‌نویسد ‫

ساخت فیلم «ماسک»، پروژه مشترک دیگری بین کمپانی‌های ‫پارامونت‬ و ‫هاسبرو‬ است که با موفقیتِ سری فیلم‌های «تبدیل‌شوندگان» بیلیون‌ها دلار به‌دست آورده‌اند.

کریس برمنر فیلمنامه‌نویس فیلم «پسران بد تا ابد» برای نوشتن فیلم «ماسک» یا «M.A.S.K» بر اساس اسباب‌بازی محبوب دهه ۸۰ استخدام شده است. ساخت فیلم «ماسک»، پروژه مشترک دیگری بین کمپانی‌های ‫پارامونت‬ و ‫هاسبرو‬ است که با موفقیتِ سری فیلم‌های «تبدیل‌شوندگان» بیلیون‌ها دلار به‌دست آورده‌اند.

«M.A.S.K» بر اساس مجموعه اکشن فیگورهای بسیار محبوب ساخته می‌شود و کنر قصد دارد در آن بهترین قسمت از مجموعه فیلم‌هایی را بسازد که کشمکش و رقابت بین اسباب‌بازی‌ها را نشان می‌دهد؛ ترکیبی از تجربه‌هایی که با فیلم‌های جی‌آی‌جو و تبدیل‌شوندگان داشته است.

نام فیلم «M.A.S.K» مخفف Mobile Armored Strike Kommand است؛ مجموعه اکشن فیگورهایی که گروهی از کماندوها هستند و ‫با ماشین‌های مسلح و تبدیل‌شونده به مبارزه با V.E.N.O.M یا همان شبکه تبه‌کار و شیطانی میهم (Vicious Evil Network Of Mayhem) می‌روند. ‬در حال حاضر، جزئیات متن فیلمنامه برمنر مشخص نیست، اما واقعا امیدوارم که او این بازی قوی با کلمات را در فیلم هم نشان بدهد.

اف. گری گری فیلم را کارگردانی می‌کند. گری با تولید آثار پرهزینه ناآشنا نیست، او تابستان گذشته فیلم «مردان سیاه‌پوش: بین‌المللی» را ساخت و به‌تازگی فیلم «سرنوشت خشمگین» را کارگردانی کرده که به فروش جهانی ۱.۲ بیلیون دلار دست پیدا کرده است. درحالیکه برمنر مشغول نوشتن دنباله ‫«پسران بد تا ابد»‬ است، فروش این فیلم اخیراً از مرز ۴۰۰ میلیون دلار گذشته است. او همچنین برای نوشتن «گنجینهٔ ملی ۳»، سومین فیلم از مجموعه فیلم‌های کشف گنج نیکولاس کیج انتخاب شده است؛ ساخت این فیلم تاکنون چند بار به تعویق افتاده.

تصمیم ساخت و توسعه دادن ‫«M.A.S.K»‬ به مجموعه‌ای از فیلم‌های پرمخاطب تجاری با در نظر گرفتن این امر که موضوع آن بسیار نامشخص است و طرفداران سوژه‌های دیگری مثل «تبدیل‌شوندگان» و «لاک‌پشت‌های نینجا» را ندارد کمی عجیب به نظر می‌رسد اما با فیلم‌نامه‌ای از برمنر و کارگردانی اف. گری گری، فیلم ‫«ماسک»‬ جدا از اینکه چقدر با این اسباب‌بازی آشنا هستید، می‌تواند سرگرم‌کننده باشد.


منبع: Collider

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil