سازندگان بازی تاج و تخت با نتفلیکس قرارداد بستند

سازندگان بازی تاج و تخت قراردادی به ارزش ۲۰۰ میلیون دلار با نتفلیکس امضا کردند و قرار است فیلم و سریال برای این سرویس تولید کنند.

«دیوید بنیاف» و «‌دی. بی. وایس» سازندگان بازی تاج و تخت پروژه‌های جدیدی را با نتفلیکس دنبال خواهند کرد. بر اساس اطلاعات منتشر شده سازندگان بازی تاج و تخت قراردادی با نتفلیکس امضا کرده‌اند که شامل چند پروژه مختلف از جمله فیلم و سریال می‌شود. سایت The Hollywood Reporter اعلام کرده که ارزش قرار داد سازندگان بازی تاج و تخت با نتفلیکس ۲۰۰ میلیون دلار است. در بخشی از این قرار داد گفته شده که دیوید بنیاف و ‌دی. بی. وایس حق ندارند که پروژه‌ جدیدی را برای HBO تولید کنند و پروژه‌های جدید این دو نفر در انحصار نتفلیکس خواهد بود. البته این دو نفر همچنان فیلم‌های جدید جنگ ستارگان را برای دیزنی خواهند ساخت.

«تد سازاندوس» درباره همکاری سازندگان بازی تاج و تخت با نتفلیکس می‌گوید:

ما بسیار خوشحالیم که با ارباب‌های داستان‌سرایی همکاری می‌کنیم و خوشحالیم که این دو نفر به نتفلیکس اضافه شدند. آن‌ها بسیار خلاق هستند و داستان‌های حماسی آن‌ها کلی طرفدار در سرتاسر دنیا دارند. بسیار منتظر هستیم تا ببینیم که آن‌ها چه چیزی برای مشترکین نتفلیکس دارند.

سازندگان سریال Game of Thrones هم گفته‌اند:

ما نزدیک به ۱۰ سال همکاری بسیار خوبی با HBO داشتیم و از همه متشکریم که آنجا را به خانه ما تبدیل کردند. در طول چند ماه گذشته با مسئولان نتفلیکس صحبت کردیم. نتفلکیس چیزی بسیار شگفت‌انگیز به وجود آورده و ما بسیار خوشحال هستیم که قرار است با آن‌ها کار کنیم.

قرارداد ۲۰۰ میلیون دلاری نتفلیکس رکورد جدیدی به حساب می‌آید. در واقع این شرکت با چنین قراردادی توانست شرکت‌های آمازون و دیزنی را شکست دهد. آمازون ۱۵۰ میلیون دلار برای ساخت سریال «وست‌ورلد» با «جاناتان نولان» امضا کرد. با این حال به نظر می‌رسد که آمازون آن‌قدر درآمد نداشت که بتواند سازندگان بازی تاج و تخت را هم به خدمت بگیرد.


جرج کلونی بازیگر و کارگردان فیلم جدید نتفلیکس خواهد بود


از طرف دیگر شرکت دیزنی قراردادی با «دیوید بنیاف» و «‌دی. بی. وایس» امضا کرده و این دو نفر قرار است سه گانه جدید جنگ ستارگان را تولید کنند. اولین فیلم از سگانه جدید در سال ۲۰۲۲ اکران خواهد شد.


منبع: The Verge

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil