ست روگن و رز بیرن در سریال «Platonic» بازی خواهند کرد

ست روگن و رز بیرن در دوقسمت از فیلم «همسایه‌ها» (با عنوان اصلی «Neighbours») با یکدیگر همکاری داشته‌اند. حالا آن‌ها پروژه‌ جدیدی را با یکدیگر آغاز کرده‌اندو در سریال «Platonic» نقش دو دوست با مشکلات فراوان را بازی می‌کنند.

ست روگن و رز بیرن در دوقسمت از فیلم «همسایه‌ها» (با عنوان اصلی «Neighbours») با یکدیگر همکاری داشته‌اند. حالا آن‌ها پروژه‌ جدیدی را با یکدیگر آغاز کرده‌اند؛ روگن و بیرن در سریال «Platonic» نقش دو دوست با مشکلات فراوان را بازی می‌کنند. این سریال در اپل تی‌وی پلاس به‌صورت آنلاین قابل‌دسترسی خواهد بود.

نیکلاس استولر، کارگردان فیلم «همسایه‌ها» به همراه همسر و همکار خلاقش فرانسسکو دلبانکو فیلم‌نامه‌ این سریال را خواهند نوشت.این سریال به سفارش اپل در ده قسمت ساخته خواهد شد و موضوع آن درباره‌ رابطه‌های دوستانه است. ست روگن و رز بیرن در این فیلم نقش کسانی را بازی می‌کنند که در دوران نوجوانی دوستان صمیمی بوده‌اند. رابطه‌ آن‌ها در همان دوران دچار مشکل شده و سال‌های سال با هم ارتباطی نداشته‌اند تا این‌که پس از سال‌ها یکدیگر را می‌بینند و سعی می‌کنند کدورت‌های گذشته را برطرف کنند و دوباره با هم دوست شوند. در ادامه، زندگی آن‌ها از کنترل خارج می‌شود و درنهایت یاد می‌گیرند که در انتخاب‌های خود دقت بیشتری به خرج دهند.

طبق اخبار، برنامه‌ سریال این است که داستان‌های متنوعی را روایت کند و در هر فصل، قصه‌ زوج‌های مختلفی را دنبال کند.


نقد فیلم «خیارشور آمریکایی» با بازی جذاب ست روگن را در فیلیمو شات بخوانید


منبع: Empire Online

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil