تغییرات اساسی در قسمت‌های جدید سریال «بروکلین نه-نه» بعد از مرگ جورج فلوید

تری کروس در مصاحبه‌ای درباره کارهای جدیدی که در سریال «بروکلین نه-نه» انجام می‌شود و واکنش تیم سازنده به مرگ جورج فلوید صحبت کرد.

فصل هشتم سریال کمدی تحسین‌شده «بروکلین نه-نه» (با عنوان اصلی Brooklyn Nine-Nine) در حال ساخت است، اما تری کروس، هنرپیشه این سریال اخیرا اعلام کرده است که چهار قسمت آخر آن بعد از «گفت‌وگوهایی عمیق و صحبت‌هایی غم‌انگیز» از برنامه پخش خارج شده‌اند.
کروس در مصاحبه‌ای که روز سه‌شنبه با اکسس دیلی داشت در مورد سریال و تجربه‌های شخصی خودش از نژادپرستی صحبت کرد. کروس که در سریال «بروکلین نه-نه» نقش یک افسر پلیس شاد و پرانرژی را بازی می‌کند، در مورد حذف قسمت‌هایی از سریال و نظراتش در مورد نژادپرستی سیستماتیک، خشونت پلیس و مرگ جورج فلوید (مرد سیاه‌پوست غیرمسلحی که اواخر ماه می به‌دست یک افسر پلیس کشته شد) صحبت کرد.
کروس خاطرنشان کرد که تیم «بروکلین نه-نه» تصمیم گرفت تا پخش چهار قسمت سریال را لغو کند و از این فرصت برای خلق چیزی «واقعاً آوانگارد» استفاده کند.
تری کروس در مصاحبه‌اش با اکسس دیلی گفت: «ما گفت‌وگوهایی عمیق و صحبت‌های غم‌انگیز زیادی در این باره با هم داشتیم و امیدواریم که امسال به این واسطه چیزی بسازیم که واقعاً آوانگارد باشد. ما قصد داریم از فرصتی که پیش آمده به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم. دن گور، شو رانر سریال، چهار قسمت آن که کاملا برای پخش آماده بود را دور انداخت. باید از اول شروع کنیم. در حال حاضر نمی‌دانیم که چه مسیری را در پیش بگیریم.»

کروس مشخص نکرد چهارقسمتی که حذف شدند چه مشکلاتی داشتند، هرچند فرض بر این است که این قسمت‌ها قرار است با وقایع اخیر هماهنگی بیشتری پیدا کنند.
به‌واسطه اعتراضات فعلی به خشونت پلیس و نژادپرستی سیستماتیک، صنعت سینما در چند هفته اخیر تحت بررسی دقیقی قرار گرفته است. اوایل این ماه، پخش سریال‌های تلویزیونی «پلیس‌ها» (با عنوان اصلی Cops) و «زنده از دپارتمان پلیس» (با عنوان اصلی Live P.D.) لغو شد و سریال‌هایی با بازی بازیگران سفیدپوست در نقش سیاه‌پوست، مانند «بریتانیای کوچک» (با عنوان اصلی Little Britain) از شبکه‌های بزرگ پخش آنلاین حذف شدند.
پخش سریال «بروکلین نه-نه» از سال ۲۰۱۳ آغاز شد و به‌صورت گسترده‌ای توسط منتقدان مورد تحسین قرار گرفت. بن تراورز از خبرگزاری ایندی‌وایر، سال گذشته در نقد A- review خود دو قسمت اول فصل ششم سریال را تحسین کرد و به‌طور ویژه‌ای از مثبت‌اندیشی تسلیم‌ناپذیر سریال تمجید کرد.

تراورز در نقد خود نوشت: «هیچ ضمانتی بر یک پایان خوش نیست؛ بی‌عدالتی هنوز هم بیداد می‌کند. همه به‌آسانی غرق در ناامیدی می‌شوند و سریال دن گور به‌واسطه اولین عکس‌العمل ریموند هولت (با بازی آندره بروگر) به رسمیت شناخته می‌شود. اما روحیه نشاط‌آور سریال «بروکلین نه-نه» از دیگر سیت‌کام‌ها قابل‌تشخیص است و علاوه بر اینکه پر از صحنه‌های خنده‌دار است، حرف‌‌های روحیه‌بخشی هم می‌زند. بیننده‌ها دلشان می‌خواهد باختن هولت را ببینند، چرا که دلشان می‌خواهد مبارزه کردن او برای بردن را ببینند. آن‌ها نیاز دارند که این سماجت را ببینند، تا خودشان هم بتوانند آن را به‌کار بگیرند. آن‌ها نیاز دارند تا «گروه ۹۹» (با عنوان اصلی The 99) را ببینند و شبکه NBC هم این فرصت را به آن‌ها می‌دهد.


منبع: Indie Wire

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil