«عطش»؛ سریال خون‌آشامی جدید شبکه اچ‌بی‌او

شبکه اچ‌بی‌او قصد ساخت یک سریال خون آشامی جدید با عنوان «عطش» را دارد. داستان، درباره‌ رپری مغرور است که متوجه می‌شود بهترین گروه ‌هیپ‌هاپ شهرش از خون‌آشامها تشکیل شده است.

شبکه اچ‌بی‌او قصد ساخت یک سریال خون آشامی جدید با عنوان «عطش» را دارد. بله درست متوجه شدید… این سریال ماوراطبیعی با عنوان اصلی «Thirst»، در استودیو ماکرو تولید می‌شود و همچنین نویسندگان سابق سریال «امپراتوری» (با عنوان اصلی «Empire»)، لیا بناویدس رودریگز و کارلیتو رودریگز بر روی فیلمنامه کار می‌کنند. سریال خون آشامی جدید شبکه HBO در ژانر درام و موزیکال ساخته خواهد شد. داستان، درباره‌ رپری مغرور از شهر آتلانتاست که متوجه می‌شود بهترین گروه ‌هیپ‌هاپ، گروهی تشکیل‌شده از خون‌آشام‌هاست. برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.


خبرها حاکی از آن هستند که شبکه اچ‌بی‌او در حال تولید سریالی درام با موضوع موسیقی هیپ‌هاپ است. نویسندگان «عطش» با شبکه‌ فاکس همکاری داشته‌اند و نویسنده‌ها‌ی سابق سریالی موزیکال در ژانر درام به نام «امپراتوری» بوده‌اند. «عطش» را استودیو ماکرو نمایش می‌دهد و ایده‌ اصلی آن را کارگردان خلاق سابق شبکه تلویزیونی وی‌اچ‌وان، کوین جردن داده است؛ کسی که اولین قراردادش را با استودیو ایندی بسته بود.

«عطش» داستان رپری اهل آتلانتا، بااستعداد اما ازخودراضی را روایت می‌کند. او به امید ستاره شدن با بهترین گروه هیپ‌هاپ ارتباط برقرار می‌کند اما حتی به ذهنش هم خطور نمی‌کند که آن‌ها چه راز بزرگی را از او پنهان می‌کنند؛ در واقع این گروه معروف، خانواده‌‌ اصیلی از خون‌آشام‌ها هستند. در این سریال جدید خون آشامی شاهد سفری پرشور و هیجان در دنیای موسیقی خواهید بود؛ اما به همراهی خون‌آشام‌ها. این سریال سعی در نشان دادن جایگاه شهرت و پول در آمریکا دارد و سوالی که ذهن را به خود مشغول می‌کند این است که: «اگر برای همیشه زنده بودی، چه شغلی را انتخاب می‌کردی؟»

بناویدس و رودریگز در مصاحبه‌ای گفتند: «موسیقی عضو جدایی ناپذیر زندگی ماست و «عطش» بهترین فرصت بود تا بتوانیم این دو ژانر را با هم ترکیب کنیم و درعین‌حال اشتراک بین فرهنگ و شهرت (و اهمیتشون) برای مردم آمریکا را بررسی ‌کنیم.» و همچنین اضافه کردند: «خوشحالیم که در همکاری با استودیو ماکرو و تیم حرفه‌‌ای خودمان توانستیم به این فیلمنامه روح بدهیم و همچنین هیجان‌زده هستیم که این متن توانست به اچ‌بی‌او راه پیدا کند.»


درباره سریال «گذرگاه» و خون‌آشام‌ها در فیلیمو شات بخوانید


ترکیب این ژانرها قطعا عجیب به نظر می‌رسد و شاید نتواند آن طور که بایدوشاید توجه مخاطبین را به خود جلب کند؛ اما با کمک اچ‌بی‌او احتمال موفق شدنش وجود دارد؛ چرا که نه؟ ژانر موسیقی هیپ‌هاپ در کنار داستان‌های ماوراطبیعی چیزی است که شبکه‌ تلویزیونی آتلانتای اف‌ایکس انتخاب کرده‌است؛ جایگاهی که حتی دونالد گلورز، کاندید جایزه‌ امی، برای درام سورئالش نتوانست به آن برسد.

بناویدس و رودریگز نه‌تنها نویسندگان سریال هستند بلکه مدیر اجرایی تولید و مجری برنامه هم هستند. جردن مدیر اجرایی، مالکوم اسپلمن و نیچلا ترامبل اسپلمن تهیه‌کنندگان اجرایی هستند که در سریال «هم‌پیمان» (با عنوان اصلی «Confederate») با اچ‌بی‌او‌ همکاری داشتند. و همچنین بن واتکیز، تهیه کننده‌ آهنگ «بلوماندی» (با عنوان اصلی «Blue Monday») تهیه‌کنندگی کار را بر عهده دارد. به علاوه، چارلز دی.کینگ و مارتا فرناندز که با استودیو مارکو کار می‌کنند، هم در این پروژه حضور دارند.


منبع: Slash Film

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil