ست مک‌فارلن در حال ساخت سریال درام «بادهای جنگ» است

سریال درام «بادهای جنگ» با اقتباس از دو رمان «بادهای جنگ» و «جنگ و خاطره»، نوشته هرمان ووک ساخته و به جنگ جهانی دوم خواهد پرداخت.

ست مک‌فارلن اوایل امسال راه خود را از شرکت «تلویزیون بیستم» جدا کرد و مجموعه قرارداد سودآوری به ارزش ۲۰۰ ملیون دلار با شرکت «ان‌بی‌سی یونیورسال» بست. اولین پروژه او با همکاری این شرکت کمی غیرمنتظره است؛ یک سریال درام جنگی و حماسی که بر اساس مجموعه‌ای از رمان‌های تاریخی ساخته می‌شود. مک‌فارلن با اقتباس از دو رمان «بادهای جنگ» و «جنگ و خاطره»، نوشته هرمان ووک (نویسنده برنده جایزه پولیتزر) که به جنگ جهانی دوم می‌پردازند، سریال درام «بادهای جنگ» را برای شرکت «یونیورسال کانتنت پروداکشنز» خواهد ساخت. شرکت «یونیورسال کانتنت پروداکشنز» قصد دارد این پروژه را برای توزیع در تلویزیون‌های کابلی، شبکه‌ای و سرویس‌های پخش اینترنتی خریداری کند. در ادامه با فیلیمو شات همراه باشید.


بهترین فیلم های درام که باید ببینید


طبق گزارش خبرگزاری «گزارشگران هالیوود»، مک‌فارلن به همراه ست فیشر (تهیه‌کننده سریال «روان‌پزشک» با عنوان اصلی The Alienist) نویسنده و مدیر تولید این پروژه خواهد بود. داستان سریال درام «بادهای جنگ» (با عنوان اصلی «The Winds of War») درباره یک شخصیت خیالی به نام پاگ است که فرماندهی نیروی دریایی آمریکا را برعهده دارد. او به همراه خانواده‌اش در دوران جنگ جهانی دوم به سر می‌برد و این درحالیست که پاگ شخصاً با چهره‌های تاریخی واقعی مانند فرانکلین روزولت و آدولف هیتلر مراوده دارد.

در فیلیمو تماشا کنید: فیلم جنگی


نقد و بررسی فیلم «آب‌های تیره»؛ میراث آمریکایی‌ها از جنگ جهانی دوم


ست مک‌فارلن گفت:

«من از سال‌ها پیش طرفدار پر و پا قرص کتاب‌های حماسی هرمان ووک درباره جنگ جهانی دوم هستم بنابراین نمی‌توانم برای شروع همکاری‌ام با «یونیورسال کانتنت پروداکشنز» پروژه هیجان‌انگیزتری از اقتباس کتاب «بادهای جنگ» ووک را تصور کنم. فضایی که کتاب‌های او از سرسختی گروه‌های کوچک انسان‌ها در رویارویی با تحولات جهانی در مقیاس بزرگ ترسیم می‌کند، بیشتر از هر زمان دیگری با شرایط امروز مرتبط است. در اولین دیداری که با داون اولمستد (رئیس شرکت یونیورسال کانتنت پروداکشنز) داشتم برای پروژه به توافق رسیدیم و من متوجه شدم که خانواده او هم عضو نیروی دریایی آمریکا بوده‌اند. این پروژه در هماهنگی کامل با تیم او در شرکت یونیورسال ساخته می‌شود و با نظارت او به نتیجه خواهد رسید. ما بی‌صبرانه منتظر شروع کار هستیم.»

پیش از این هم در سال ۱۹۸۳ اقتباس مشهور دیگری از رمان «بادهای جنگ» در شبکه اِی‌بی‌سی ساخته شده بود. در آن مجموعه، رابرت میچام در نقش پاگ بازی کرده است. آن مینی‌سریال حماسی ۱۵ ساعته نامزد دریافت ۱۱ جایزه امی و پربیننده‌ترین مینی‌سریال زمان خود شد؛ پس مک‌فارلن برای پر کردن جای خالی آن کار سختی در پیش رو دارد.


نقد فیلم «سگ تازی» با بازی تام هنکس در نقش فرمانده نیروی دریایی آمریکا در جنگ جهانی دوم


منبع: Collider

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil