احمقانه‏‌ترین سریال ایران در فیلیمو

سریال «دیرین دیرین» با شعار تبلیغاتی «احمقانه‌ترین سریال تاریخ ایران » و صداپیشگی محمدرضا علیمردانی به‌صورت اختصاصی از فیلیمو پخش می‌شود.

سریال «دیرین دیرین»، به کارگردانی علی درخشی به‌صورت اختصاصی از فیلیمو پخش خواهد شد.

به گزارش روابط‌عمومی فیلیمو، این مجموعه داستانی، به کارگردانی علی درخشی و تهیه‌کنندگی عبدالحسین و محمد ابوالحسنی با شعار «احمقانه‌ترین سریال تاریخ ایران» روزهای شنبه و یکشنبه هر هفته به‌صورت اختصاصی از فیلیمو پخش خواهد شد.

موضوعات این انیمیشن بر خلاف وب سری‌‌های قبلی که رویکرد انتقادی و فرهنگ‌سازی داشته است، به دلیل افزایش زمان هر قسمت بسیار متنوع، قصه‌گو و فانتزی است؛ به گونه‌ای که قصه‏‌های فانتزی از دل «دیرین دیرین» بیرون آمده‏‌اند و کشش و ریتم خاصی را در قصه ایجاد کرده‏‌اند.

سریال دیرین دیرین

شعار تبلیغاتی این مجموعه «احمقانه‌ترین سریال تاریخ ایران » است و صداپیشگی تمامی شخصیت‌ها و‌کاراکترهای این انیمیشن را محمدرضا علیمردانی برعهده دارد. همچنین آیدین سیار سریع یکی از نویسندگان و سلمان طاهری کارگردان هنری این سریال می‌باشند.

سریال «دیرین دیرین» که محصول استودیو انیمیشن نسل اندیشه سبز است، اولین سریال انیمیشن ایرانی است که ویژه نمایش در رسانه‌های دیجیتال ساخته شده و از سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر ( ساترا) مجوز ساخت و انتشار دریافت کرده است.‌

این سریال در ۵۰ قسمت ۲۰ دقیقه‌ای از ۱۰ آبان، روزهای شنبه و یکشنبه هر هفته در فیلیمو پخش خواهد شد.

به‌روزرسانی در تاریخ ۱۷ آبان ۹۹
سریال «دیرین دیرین» پس از پخش دو قسمت، بازدیدی نزدیک به ۴ میلیون دقیقه تماشا را ثبت کرد.

به گزارش روابط عمومی فیلیمو، سریال طنز «دیرین دیرین» با شعار «احمقانه‏‌ترین سریال ایران»، پس از بررسی رفتارکاربران و ثبت آمار بازدید مخاطبان در هفته اول انتشار، رکورد ٣ میلیون و ٨٧٨ هزار و ٧٣۵ دقیقه تماشا را ثبت کرده است.
این پویانمایی به کارگردانی علی درخشی و تهیه کنندگی عبدالحسین و محمد ابوالحسنی، به سراغ موضوعات و مشکلات اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی رفته است و محمد رضا علیمردانی (دوبلور، خواننده و بازیگر با سابقه صداپیشگی ٢٣شخصیت این سریال چون راوی، وی، قرمزانی، قهوانی، اینیوعه و …) صداپیشگی تمامی شخصیت‌ها و‌کاراکترهای این انیمیشن را برعهده دارد.

همچنین نظرات ثبت‌شده در پلتفرم فیلیمو و رفتارشناسی کاربران، نشان از استقبال مردم از سریال‏‌های تک‌موضوعی با مدت زمان کوتاه دارد و مجموعه «دیرین دیرین» نیز در ۵٠ قسمت ٢٠ دقیقه‏‌ای با پخش دو قسمت موردتوجه و رضایت مخاطبان قرار گرفته است.

این سریال، محصول استودیو پویانمایی نسل اندیشه سبز است و روزهای شنبه و یکشنبه هر هفته از فیلیمو پخش می‌‏شود.


نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil