گل گدوت در سریال هدی لامار بازی می‌کند

شبکه شوتایم اعلام کرد که قصد دارد سریالی بر اساس شخصیت هدی لامار بسازد. حتی مشخص شده که گل گدوت در سریال هدی لامار بازی می‌کند.

شبکه «شوتایم» اعلام کرد که «گل گدوت» بازیگر فیلم «واندر وومن» قرار است نقش اصلی جدیدترین سریال کوتاه این شبکه را بازی کند.  شبکه شوتایم قرار است سریال هدی لامار را بسازد و گل گدوت هم نقش اصلی را در این سریال بازی خواهد کرد. این اولین حضور گدوت در یک سریال آمریکایی است.

رییس شبکه شوتایم می‌گوید:

زندگی هدی لامار واقعا شگفت‌انگیز و محصورکننده است. او جلوی مشکلات زیادی ایستاد و چالش‌های زیادی را پشت سر گذاشت. گل گدوت هم هنرپیشه‌ای است که به خوبی می‌تواند پیچیدگی‌های لامار را به نمایش دربیاورد. همچنین بازیگرانی دیگری ازجمله «سارا تریم» و «وارن لیتلفیلد» هم در این سریال بازی می‌کنند. پس ما قطعا یک سریال شگفت‌انگیز خواهیم داشت.

سریال هدی لامار با حضور گل گدوت

هدی لامار یا «هدویگ اوا ماریا کیسلر» هنرپیشه مشهور آلمانی-اتریشی در دهه ۴۰ میلادی بود که در فیلم‌هایی مانند «رفیق ایکس»، «بیا با من زندگی کن» و «تورتیلا فلت» بازی کرده است. البته او در کنار اینکه بازیگر بسیار خوبی بود به‌عنوان مخترع هم شناخته می‌شد. در زمان جنگ جهانی دوم او به ساخت یک سیستم راهنمای رادیویی برای نیروهای «متفقین» کمک کرد. این تکنولوژی هم‌اکنون در ساخت تکنولوژی‌هایی مانند بلوتوث و وای-فای مورداستفاده قرار گرفت. لامار در سال ۲۰۰۰ در سن ۸۵ سالگی در گذشت. لامار در سال ۱۹۳۹ به‌عنوان بهترین بازیگر زن جدید انتخاب شد. او در سال ۱۹۵۱ هم به‌عنوان یکی از ۱۰ بازیگر زن برتر دنیا برای بازی در فیلم «سامسون و دلیله» انتخاب شد.

گل گدوت به‌تازگی در فیلم‌های بزرگی بازی کرده و نقش بیشتری در سینما پیدا کرده است. او را به‌واسطه بازی در فیلم واندر وومن می‌شناسیم که قرار است دنباله آن با نام واندر وومن ۱۹۸۴ در بهار سال ۲۰۲۰ اکران شود.

هنوز مشخص نیست که سریال هدی لامار با چه نامی ساخته می‌شود و کی پخش خواهد شد. به نظر می‌رسد که با سریال خوبی روبه‌رو خواهیم شد.


منبع: Coming Soon

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil