انیمیشن «منجمد ۲» در تعطیلات عید شکرگزاری رکوردشکنی کرد

«منجمد ۲» در طول تعطیلات عید شکرگزاری، بالغ‌بر ۱۵۵ میلیون دلار فروش داشته است که رکورد جدیدی محسوب می‌شود.

بر اساس آخرین اخبار و اطلاعات به دست آمده از وضعیت اکران و فروش انیمیشن «منجمد ۲» در آمریکای شمالی، این فیلم در طول پنج روز تعطیلات عید شکرگزاری بالغ‌بر ۱۵۵ میلیون دلار فروش داشته است که رکورد جدیدی محسوب می‌شود.

پس از اکران «منجمد ۲» در ۲۲ نوامبر و با گذشت حدود ۱۰ روز از نمایش آن، فروش ۳۲۰ میلیون دلاری این فیلم باعث شد تا بعد از «جوکر»، در رتبه دوم پرفروش‌ترین فیلم‌های روی پرده نقره‌ای قرار بگیرد. تحلیلگران حوزه سینما بر این باورند که استقبال تماشاگران و فروش چشمگیر «منجمد ۲»، اتفاق خوبی است که برای رشد صنعت سینما لازم و ضروری بوده و باعث پیشرفت هر چه بیشتر این هنر خواهد شد.

فروش حدود ۱۵۵ میلیون دلاری «منجمد ۲» در تعطیلات عید شکرگزاری، از پیش‌بینی‌ها فراتر رفت و رکورد فیلم «عطش مبارزه: اشتعال» شکسته شد؛ این فیلم، رکورددار پرفروش‌ترین فیلم اکران شده در تعطیلات سال ۲۰۱۳ با فروش حدود ۴۰ میلیون دلار بود. در روز قبل از عید شکرگزاری، «منجمد ۲» چیزی در حدود ۲۴ میلیون دلار فروش داشته است؛ در حالی که این رقم برای «عطش مبارزه: اشتعال» در همان روز در سال ۲۰۱۳ حدود ۴ میلیون دلار بوده است.

جالب است بدانید که از میان فیلم‌های درحال اکران، «چاقوکشی» در روز قبل از عید شکرگزاری حدود ۹.۵ میلیون دلار فروش داشته است؛ فیلمی آمریکایی در ژانر کمدی سیاه-معمایی به کارگردانی ریان جانسون.

همچنین برای فیلم «فورد در برابر فراری» به کارگردانی جیمز منگولد با بازی مت دیمون، حدود ۲۲ میلیون دلار و برای «روزی زیبا در محله» به کارگردانی ماریل هلر و بازی تام هنکس، فروشی حدود ۱۸ میلیون دلار رقم خورده است. طبق پیش‌بینی‌های انجام شده، «فورد در برابر فراری» تا آخر تعطیلات عید شکرگزاری حدود ۸۴ میلیون دلار فروش خواهد داشت؛ که البته فاصله زیادی تا رسیدن به رکورد فروش انیمیشن «منجمد ۲» دارد.


منبع: Variety

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil