فروش تابستانی باکس آفیس با داستان اسباب بازی ۴ تغییر می‌کند؟

انتظار می‌رود که فروش تابستانی باکس آفیس با اکران شدن انیمیشن داستان اسباب بازی ۴ به رکورد جدیدی دست پیدا کند. این انیمیشن این هفته اکران خواهد شد.

در حالی که انتظار می‌رفت فروش تابستانی باکس آفیس به رکورد قابل توجهی دست پیدا کند، این اتفاق رخ نداد. فیلم‌هایی مانند «گودزیلا: سلطان هیولاها»، «دارک فینکس» و «مردان سیاه‌پوش: بین‌المللی» در تابستان امسال نتوانستند فروش قابل قبولی داشته باشند و فروش تابستانی باکس آفیس چنگی به دل نزد. حالا انتظار می‌رود که فروش داستان اسباب بازی ۴ بتواند فروش تابستانی باکس آفیس را دگرگون کند.


نقدهای داستان اسباب بازی ۴ ؛ منتقدان چه می‌گویند؟


جدیدترین ساخته پیکسار/دیزنی در سایت راتن تومیتوز امتیاز ۹۸ را کسب کرده است و همین موضوع نشان می‌دهد که با انیمیشن باکیفیتی روبه‌رو خواهیم بود. این انیمیشن توسط «جاش کولی» ساخته شده که قبلا  داستان انیمیشن «درون و بیرون» را نوشته بود. انتظار می‌رود که فروش داستان اسباب بازی ۴ در آمریکا و کانادا به ۱۶۰ میلیون دلار برسد. پیش بینی شده فروش بین‌المللی این انیمیشن هم به بالای ۱۰۰ میلیون دلار برسد. این احتمال وجود دارد، فروش جهانی داستان اسباب بازی ۴ به ۲۶۰ برسد. البته بعضی از تحلیلگران به می‌گویند که این انیمیشن می‌تواند به فروش داخل آمریکایی ۳۰۰ میلیون دلار دست پیدا کند که یک رکورد جدید به حساب می‌آید. قبلا انیمیشن شگفت انگیزان ۲ با فروش داخل آمریکای ۲۳۵ میلیون دلار رکورد زده بود.

فروش تابستانی باکس آفیس

بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که فروش افتتاحیه داستان اسباب بازی ۳ به ۱۴۵٫۳ میلیون دلار رسیده بود و فروش افتتاحیه فیلم در جست‌وجوی دوری هم ۱۳۵ میلیون دلار بود. انیمیشن داستان اسباب بازی ۴ چند روز دیگر در کشورهای استرالیا، برزیل، کره جنوبی، روسیه و کشورهای دیگر اکران می‌شود. پیش‌بینی‌ها می‌گویند که فروش این فیلم در کشور چین چندان شگفت‌انگیز نخواهد بود. انتظار می‌رود که این انیمیشن در چین به فروش ۱۵ تا ۲۰ میلیون دلار برسد. انیمیشن داستان اسباب بازی ۴ قرار است این هفته در ۴۵۰۰ سینما در آمریکا و کانادا اکران شود.


منبع: Deadline

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil