فروش داستان اسباب بازی ۴ به ۲۳۸ میلیون دلار رسید

فروش داستان اسباب بازی ۴ برای دیزنی و پیسکار شگفت‌انگیز بود. این انیمیشن توانست در هفته به فروش ۲۳۸ میلیون دلاری در سرتاسر دنیا دست پیدا کند.

فروش داستان اسباب بازی ۴ برای «دیزنی» و استودیوی «پیکسار» به موفقیت بزرگی تبدیل شد. این انیمیشن توانست ۱۱۸ میلیون دلار در داخل آمریکا فروش داشته باشد. فروش داستان اسباب بازی ۴ در هفته اول از فروش اولین هفته کل قسمت‌های این انیمیشن بیشتر بود. قبلا این رکورد در اختیار «داستان اسباب بازی ۳» بود که توانست در هفته اول به فروش ۱۰۰ میلیون دلار دست پیدا کند. در حال حاضر دو فیلم «علاءالدین» و داستان اسباب بازی ۴ جزو پرفروش‌ترین فیلم‌های دیزنی در زمان اکران قرار گرفته‌اند. دو فیلم پرفروش دیزنی در هفته اول هم «کاپیتان مارول» و «انتقام جویان: آخر بازی» بوده است. فروش داستان اسباب بازی ۴ در خارج از آمریکا هم ۱۲۰ میلیون دلار بود که جمع فروش هفته اول این انیمیشن را به ۲۳۸ میلیون دلار رساند.

فیلم بعدی باکس آفیس این هفته برای شرت Orion Pictures است. فیلم «بازی بچگانه» که بازسازی‌ای برای فیلم سال ۱۹۸۸ است. این فیلم در هفته اول به فروش ۱۴ میلیون دلار رسید. تاکنون این مجموعه فیلم‌ها نتوانسته بودند به چنین رکوردی در باکس آفیس دست پیدا کنند. البته برای ساخت این فیلم ۱۰ میلیون دلار هزینه شده بود و فروش ۱۴ میلیون دلاری آن در هفته اول نشان از موفقیت آن می‌دهد.


نقد و بررسی داستان انیمیشن اسباب بازی ۴


سومین فیلم باکس آفیس این هفته «علاءالدین» است. فروش این فیلم در مقایسه با هفته گذشته ۲۹٫۵ درصد کاهش داشت و فروش داخل آمریکای آن به ۱۲٫۲ میلیون دلار رسید. در حال حاضر جمع فروش این فیلم در داخل آمریکا به ۲۸۷٫۵ میلیون دلار رسیده است. فروش جهانی این فیلم هم از مرز ۸۰۰ میلیون دلار گذشته است. فیلم علاءالدین در این هفته ۳۲٫۹ میلیون دلار در خارج از آمریکا فروش داشت و جمع فروش خارجی این فیلم را به ۵۲۲٫۶ میلیون دلار رساند. در حال حاضر این فیلم چیزی بیشتر از ۸۱۰٫۱ میلیون دلار فروش کرده است. فیلم علاءالدین سومین فیلم پرفروش سال ۲۰۱۹ به‌حساب می‌آید. این فیلم عقب‌تر از فیلم‌های کاپیتان مارول و انتقام جویان: آخر بازی قرار گرفته است.

چهارمین فیلم این هفته در جدول باکس آفیس، «مردان سیاه پوش: بین المللی» است. این فیلم که هفته گذشته در جایگاه اول باکس آفیس قرار داشت، در این هفته به جایگاه چهارم رسیده است. فروش این هفته فیلم مردان سیاه پوش ۶۴٫۲ درصد کمتر از هفته گذشته شده بود. فروش داخل آمریکای مردان سیاه پوش به ۵۲٫۶۸ میلیون دلار رسید. فروش خارج از آمریکای این فیلم هم در هفته گذشته ۳۰٫۲ میلیون دلار بود. در حال حاضر فروش بین‌المللی این فیلم به ۱۲۹٫۴ میلیون دلار رسیده است و فروش کل فیلم در آمریکا و سایر کشورها هم به ۱۸۲٫۱ میلیون دلار رسیده است. این فیلم برای رسیدن به موفقیت بهتر نیاز به یک معجزه دارد. دومین قسمت از مجموعه مردان سیاه پوش با فروش جهانی ۴۴۱٫۸ میلیون دلار مواجه شد که با حساب میزان تورم و افزایش قیمت بلیت سینما در طول این سال‌ها، فروش این فیلم در سال ۲۰۱۹ نزدیک به ۶۲۸٫۹۱ میلیون دلار می‌رسد.

فیلم بعدی باکس آفیس این هفته «زندگی پنهان حیوانات خانگی ۲» بود. پنجمین فیلم باکس آفیس که فروش ۱۰٫۲۹ میلیون دلاری در داخل آمریکا داشت و جمع فروش داخلی این فیلم را به ۱۱۷٫۵۸ میلیون دلار رساند. فروش بین‌المللی این فیلم در حال حاضر به ۷۷٫۱ میلیون دلار رسیده که جمع فروش کل این فیلم را به ۱۹۴٫۶۸ میلیون دلار رسانده است. اولین قسمت از انیمیشن زندگی پنهان حیوانات خانگی توانست به فروش جهانی ۸۷۵٫۵ میلیون دلاری برسد. به نظر می‌رسد که قسمت دوم نمی‌تواند به چنین رکوردی دست پیدا کند.


منبع: Coming Soon

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil