فروش فیلم «بنفشه آفریقایی» در یک ماه از ۷۶۰ میلیون تومان گذشت

فروش فیلم «بنفشه آفریقایی»، دومین اثر مونا زندی حقیقی، پس از ۳۰ روز نمایش در سینمای آنلاین فیلیمو و نماوا، از مرز ۷۶۰ میلیون گذشت.

فیلم سینمایی «بنفشه آفریقایی» به کارگردانی مونا زندی حقیقی و تهیه‌کنندگی علیرضا شجاع نوری با فروش ۳۸ هزار و ۳۴۶ بلیت در سینمای آنلاین فیلیمو و نماوا به کار خود پایان داد.
به گزارش روابط عمومی فیلیمو و نماوا، فیلم سینمایی «بنفشه آفریقایی» که از روز سه شنبه ۱۱ شهریور وارد پروسه اکران آنلاین شده بود، با گذشت ۳۰ روز از اکران با مجموع فروش ۳۸هزار و ۳۴۶ بلیت فروخته شده در دو بستر وی‌اودی به پایان اکران آنلاین خود رسید.

در دومین فیلم سینمایی مونا زندی حقیقی، فاطمه معتمدآریا، سعید آقاخانی، رضا بابک، ندا جبرائیلی و رویا جاویدنیا بازی کرده‌اند که پس از فروش ۷۶۶ میلیون و ۹۲۰ هزار تومانی، به‌زودی وارد شبکه نمایش خانگی خواهد شد و در دسترس عموم مردم قرار خواهد گرفت. این فیلم برای اولین بار در سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد و در رشته‌های بهترین بازیگر نقش اول زن (با بازی فاطمه معتمد آریا) و بهترین موسیقی متن (با هنرمندی پیمان یزدانیان) نامزد سیمرغ بلورین شد.


نقد فیلم «بنفشه آقریقایی» را در فیلیمو شات بخوانید


همچنین سینمای آنلاین فیلیمو و نماوا با فیلم‌‏های «بی‌حسی موضعی»، «دوئت»، «هایلایت»، «ایستگاه اتمسفر»، «گیلدا» و «زن ها فرشته‌‏اند ۲» به کار خود ادامه می‌‏دهند؛ پیش از این، فیلم‌‏های «خروج»، «زیر نظر»، «طلا»، «هفت و نیم»، «لتیان»، «خوب، بد، جلف ۲» و … در این بستر به نمایش در آمده ‏بودند.


نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil