سریال «کشتن ایو» برای فصل چهارم تمدید شد

«کشتن ایو» نام یک مجموعه تلویزیونی بریتانیایی است که سال ۲۰۱۸ از شبکه بی‌بی‌سی آمریکا پخش شد.

«کشتن ایو» نام یک مجموعه تلویزیونی بریتانیایی است که سال ۲۰۱۸ از شبکه بی‌بی‌سی آمریکا پخش شد. اکنون خبرها حاکی از پخش فصل چهارم این درام تحسین‌شده تا سال ۲۰۲۱ میلادی هستند؛ این در حالی است که فصل سوم «کشتن ایو» هنوز به نمایش درنیامده است. با فیلیمو شات همراه باشید.


این مجموعه تلویزیونی نه‌تنها برنده جوایز مختلف و متعددی شده است، بلکه عنوان پرفروش‌ترین مجموعه تلویزیونی ایالات‌متحده آمریکا در شش سال گذشته را هم یدک می‌کشد.

بر اساس اخبار و اطلاعات منتشرشده، فصل سوم این مجموعه تلویزیونی در بهار سال آینده روی آنتن خواهد رفت. فیبی والر-بریج هنرپیشه، نویسنده و بازیگر تئاتر اهل بریتانیا ، علاوه بر نویسندگی فصل اول سریال «کشتن ایو»، از تهیه‌کنندگان فصل سوم هم می‌باشد؛ در لیست عوامل فصل چهارم هم نام فیبی والر-بریج به‌عنوان نویسنده اصلی مجموعه به چشم می‌خورد. از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به «فلیبگ»، «کشتن ایو»، «آلبرت نابز»، «مرد باش»، «بانوی آهنی»، «خداحافظ کریستوفر رابین» و «سولو: داستانی از جنگ ستارگان» اشاره کرد.

ساندرا اوه، جودی کومر و فیونا شو از بازیگرانی هستند که در این مجموعه به ایفای نقش می‌پردازند. هنوز مشخص نیست که کدام کمپانی پخش فصل چهارم «کشتن ایو» را بر عهده خواهد گرفت.

جودی کومر بازیگر اهل انگلستان، سال گذشته توانست برای بازی در نقش ویلانل در سریال «کشتن ایو»، جایزه بفتا (آکادمی هنرهای فیلم و تلویزیون بریتانیا) و هم‌چنین جایزه امی را دریافت کند. وی همچنین در فیلم اکشن و کمدی شاون لوی به نام «مرد آزاد» که امسال اکران خواهد شد به ایفای نقش پرداخته است. شایان ذکر است که مجموعه «کشتن ایو» در لیست افتخاراتش یک جایزه گلدن گلوب دارد.
فصل چهارم «کشتن ایو» مانند فصل‌های پیشین از شبکه بی‌بی‌سی آمریکا پخش خواهد شد و به نظر می‌رسد هم چون قسمت‌های قبل، با استقبال خوب مخاطبان روبه‌رو شود.


منبع: Deadline

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil