خواهران مولینیو فیلمنامه‌ ددپول ۳ را خواهند نوشت

طبق آخرین اخبار، تیم نویسندگی فیلمنامه‌ ددپول ۳ را وندی مولینیو و لیزی مولینیو-لوگلین تشکیل داده‌اند. با فیلیمو شات همراه باشید.

در ابتدا کمپانی فاکس دست به ساخت فیلم جدید ددپول (با عنوان اصلی Deadpool) زده‌ بود، اما والت دیزنی این پرو‌ژه را از آن‌ها خریداری کرد. طبق آخرین اخبار، تیم نویسندگی فیلمنامه‌ ددپول ۳ را خواهران مولینیو (به نام‌های وندی مولینیو و لیزی مولینیو-لوگلین) تشکیل داده‌اند.


ساخت فیلم ددپول ۳ در دنیای سینمایی مارول به تعویق افتاده بود اما…


ستاره و تهیه‌کننده‌ فیلم، رایان رینولدز با نویسندگان زیادی ملاقات کرد تا توانایی آن‌ها برای نوشتن فیلم‌نامه‌ قسمت سوم را بسنجد و درنهایت، این دو خواهر را انتخاب کرد. مارول در تهیه‌کنندگی قسمت سوم دخیل خواهد بود و این فیلم برای اولین بار وارد دنیای سینمای مارول خواهد شد. این فیلم نیز مثل دو قسمت قبلی برای رده سنی بزرگسال (۱۵ سال به بالا) در لندن و ایالات‌متحده اکران خواهدشد و این به آن معناست که دیزنی باید راه‌حلی برای انتشار این فیلم در شبکه‌ استریمش پیدا کند. (رده‌ سنی نشان می‌دهد که احتمال پخش این فیلم در Hulu‌ از دیزنی پلاس بیشتر است.)


رایان رینولدز به شایعات دامن زد؛ آیا ددپول به جهان سینمایی مارول ملحق می شود؟


جالب است بدانید کارگردان این پروژه هنوز مشخص نشده ‌است. کارگردانی دو قسمت قبلی برعهده‌ دیوید لیچ بود و حالا او برای کارگردانی قسمت جدید وقت خالی ندارد. (مگر اینکه مراحل تولید آهسته پیش بروند تا وقت لیچ آزادتر بشود. البته او هیچ دخالتی در انتخاب نویسندگان نداشته است.)

وندی مولینیو و لیزی مولینیو-لوگین برای نوشتن فیلم‌نامه‌ انیمیشن برگری باب (با عنوان اصلی Bob’s Burger) شناخته می‌شوند و با داستان این انیمیشن بود که نظر رینولدز و مدیران اجرایی تولید را جلب کردند. انتظار می‌رود با نظارت رینولدز، نوشتن فیلمنامه‌ ددپول ۳ پیشرفت شگرفی داشته باشد. جدیدترین اثر این دو خواهر انیمیشن The Great North است که سال آینده منتشر خواهد شد.

آیا این دوخواهر از عهده‌ نوشتن فیلم‌نامه‌ ای که طرفداران ددپول را راضی کند برخواهند آمد؟


منبع: Empire Online

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil