«جوجه تیغی» رکورد زد؛ درخشش بهرام افشاری در شبکه نمایش خانگی

فیلم-تئاتر کمدی «جوجه تیغی» که بهرام افشاری کارگردانی، نویسندگی و اجرای آن را بر عهده دارد، دو روز پس از شروع نمایش در فیلیمو به رکورد تماشای سه میلیون و ۸۰۰ هزار دقیقه دست یافت.

فیلم تئاتر کمدی «جوجه تیغی» که بهرام افشاری کارگردانی، نویسندگی و اجرای آن را بر عهده دارد، دو روز پس از شروع نمایش در فیلیمو، به رکورد تماشای سه میلیون و ۸۰۰ هزار دقیقه دست یافت. با فیلیمو شات همراه باشید.


به گزارش روابط عمومی فیلیمو، با پشت سر گذاشتن ۴۸ ساعت از پخش نمایش کمدی «جوجه تیغی» در این پلتفرم، میزان تماشای قابل‌توجهی برای این فیلم-تئاتر ثبت شده است که آن را بالاتر از تمام فیلم‌تئاترها و حتی برخی فیلم‌های سینمایی قرار می‌دهد.


اقتباس درو گادرد از رمان مصور سابرینا ؛ اوقات بد، این بار برای دختر گمشده!



از آنجایی که “دقیقه تماشا” اصلی‌ترین معیار در میزان استقبال از یک محتوا در سرویس‌های وی‌اودی به‌حساب می‌آید، بررسی‌ها نشان می‌دهند «جوجه تیغی» با گذر از عدد سه میلیون و ۸۰۰ هزار دقیقه تماشا در دو روز، رکوردی دست‌نیافتنی در بین فیلم‌تئاترها را ثبت کرده است.

جوجه تیغی

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

4 نظر
  1. محمدانورضیایی می‌نویسد

    عالی عالی عالی

  2. afsaneh می‌نویسد

    آرزوی موفقیت برای بهرام افشاری را دارم . خداوند بزرگ همواره نگهدار بازیگر با استعداد و با پشتکار سینما باشد. امیدوارم اهالی سینما نیز قدر و اندازه او را همواره بداند و در کنار او بماند.

  3. king می‌نویسد

    عالی بود ♥

  4. بهزاد می‌نویسد

    بهرام افشار نابغه ساده و دوست ‌داشتنیه تمام.

fosil