فیلم جدید ادریس البا به نویسندگی تراون فری ساخته خواهد شد

فیلم جدید ادریس البا اثری مهیج، عاشقانه و جاسوسی، به تهیه‌کنندگی سیمون کینبرگ برای شرکت اپل خواهد بود و داستان آن در آفریقا رخ خواهد داد.

خبرگزاری کلایدر تأیید کرده که فیلم جدید ادریس البا قرار است اثری مهیج، عاشقانه و جاسوسی به تهیه‌کنندگی سیمون کینبرگ برای شرکت اپل باشد. تراون فری، نویسنده برنامه تلویزیونی «نمایش روزانه» (با عنوان اصلی The Daily Show)، فیلمنامه این فیلم را نوشته و اگرچه جزئیات آن هنوز افشا نشده اما داستان آن در آفریقا اتفاق می‌افتد و شباهت‌هایی با فیلمنامه محبوب کینبرگ، یعنی «آقا و خانم اسمیت» (با عنوان اصلی Mr. & Mrs. Smith) دارد؛ اثری که به لطف جاذبه‌ بین برد پیت و آنجلینا جولی به‌عنوان دو بازیگر اصلی فیلم، به موفقیت زیادی دست پیدا کرد. بنابراین، جالب است که ببینیم چه کسی برای بازی در نقش معشوقه البا انتخاب می‌شود. مطمئناً پیدا کردن بازیگر برای چنین نقشی نباید اصلاً سخت باشد، همان‌طور که پیدا کردن کارگردانی که برای شرکت در این پروژه علاقه‌مند باشد، سخت نیست. در ادامه با فیلیمو شات همراه باشید.


طبق گزارش خبرگزاری ددلاین، البا به همراه کینبرگ و آدری شون، شریک خود در شرکت «ژانر فیلمز»، تهیه‌کننده فیلم خواهد بود و شرکت اپل برای به‌دست آوردن این پروژه پیشنهاد بالاتری از متقاضیان دیگر ارائه داده است. کینبرگ به‌تازگی در مزایده بزرگ دیگری هم شرکت داشت؛ مزایده‌ای که طی آن، شرکت نتفلیکس فیلمنامه فیلم «سیل دارد می‌آید» (با عنوان اصلی Here Comes the Flood) را خریداری کرد که قرار است توسط جیسون بیتمن کارگردانی شود.


جزئیات بیشتر درباره فیلم «سیل دارد می‌آید» را در فیلیمو شات بخوانید


سیمون کینبرگ در حال حاضر با شرکت اپل در یک سریال علمی-تخیلی همکاری می‌کند. به نظر می‌رسد این پروژه در سرویس‌های پخش آنلاین به موفقیت بالایی دست پیدا کند. او همچنین مشغول انجام کارهای نهایی فیلم مهیج و جاسوسی شرکت یونیورسال به نام «۳۵۵» است. جسیکا چستین، دیانه کروگر، لوپیتا نیونگو و پنه‌لوپه کروز (دو بازیگر برنده جایزه اسکار) در فیلم «۳۵۵» بازی می‌کنند. این فیلم قرار است در ماه ژانویه ۲۰۲۱ اکران شود.

ادریس البا به‌تازگی فیلم «جوخه انتحار» (با عنوان اصلی The Suicide Squad) را با کارگردانی جیمز گان به پایان رسانده است. مراسم «دی‌سی فندوم» هفته آینده برگزار خواهد شد و این فیلم آماده است تا پیش از اکران سینمایی خود در تابستان، توجه بسیاری را به خود جلب کند. دیگر فیلم جدید ادریس البا، «گاوچران استوار» (با عنوان اصلی Concrete Cowboy) است که برای اولین بار در جشنواره فیلم TIFF به نمایش در خواهد آمد؛ او در این فیلم به‌عنوان تهیه‌کننده و بازیگر حضور دارد. البا در حال حاضر خود را برای آغاز فیلمبرداری فیلم «هرچه سخت‌تر زمین می‌خورند» (با عنوان اصلی The Harder They Fall) شبکه نتفلیکس آماده می‌کند.


منبع: Collider

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil