پیوستن مت دیمون به جان هم و جولیا فاکس در فیلم جدید استیون سودربرگ

فیلم جدید استیون سودربرگ در شهر دیترویت فیلم‌برداری می‌شود و علاوه بر جان هم و جولیا فاکس، دان چیدل و بنیسیو دل تورو را هم در تیم بازیگری دارد.

توجه: این خبر در تاریخ ۷ آبان ۹۹ به‌روزرسانی شده است.
مت دیمون تاکنون در هشت فیلم به کارگردانی استیون سودربرگ بازی کرده‌ است، پس جای تعجب ندارد که دیمون تنها با یک تماس تلفنی از طرف این کارگردان سوار هواپیما شود و خود را برای بازی در نقش کوچکی در فیلم جدید استیون سودربرگ برساند.
این فیلم به سفارش اچ‌بی‌او مکس ساخته ‌می‌شود و فیلم‌نامه‌ به قلم نویسنده‌ فیلم «بیل و تد با موسیقی مواجه می‌شوند» (با عنوان اصلی « Bill & Ted Face the Music») است. داستان در سال ۱۹۹۵ در شهر دیترویت اتفاق می‌افتد و گروهی کوچک از خلافکاران برای دزدیدن یک سند ساده اجیر می‌شوند؛ اما نقشه طبق برنامه پیش نمی‌رود و آن‌ها مجبور می‌شوند به جستجوی کسی بروند‌ که اجیرشان کرده‌ و از هدف او برای این کار سردربیاورند. آن‌ها برای پیدا کردن جواب سوالاتشان تمام شهر را زیر پا می‌گذارند. ظاهرا دیمون فقط دو روز در این پروژه مشغول به‌کار خواهد بود.
سودربرگ در این پروژه با بازیگرانی چون دان چیدل، بنیسیو دل تورو، دیوید هاربر، ایمی سایمتز، جان هم، ری لیوتا، کیرن کالکین، برندن فریزر، نوآ جوپ، بیل دوک و جولیا فاکس کار می‌کند. دیمون به‌تازگی بازی در فیلم «آخرین دوئل» (با عنوان اصلی «The Last Duel») را تمام کرده‌ است.

منبع: Empire Online


۸ مهر ۹۹
استیون سودربرگ
فیلم جدید خود را در شهر دیترویت فیلم‌برداری خواهد کرد و همان‌طور که پیش‌تر اعلام شده بود، دان چیدل و بنیسیو دل تورو از ستارگان این فیلم هستند.
در این فیلم بازیگرانی بااستعداد و حرفه‌ای بازی حضور خواهند داشت. طبق گزارش وارنرمدیا فیلم‌برداری فیلم پرستاره‌‌ «بدون حرکت ناگهانی» (با عنوان اصلی «No Sudden Move») به همراه بازیگران جدید، از روز دوشنبه آغاز شده است. برای اطلاع از جزییات فیلم جدید استیون سودربرگ با فیلیمو شات همراه باشید.


چیدل و دل تورو در این فیلم با بازیگرانی چون جان هم، دیوید هاربر، ایمی سایمنتز، ری لیوتا، کیرن کالکین، برندن فریزر، نوآه جوپ، فرانکی شا، جولیا فاکس و بیل دوک همکاری می‌کنند. فیلم‌نامه‌ این فیلم را اد سولومون نوشته است و کیسی سیلور در تیم تهیه‌کنندگی حضور دارد. سودربرگ این فیلم را برای اچ‌بی‌او مکس‌ تولید می‌کند. سودربرگ و سولومون پیش از این در ساخت فیلم «بیل و تد با موسیقی مواجه می‌شوند» (با عنوان اصلی «Bill & Ted Face the Music») و همچنین ساخت سریال «موزائیک» (با عنوان اصلی «Mosaic») با اچ‌بی‌او همکاری داشته‌اند.


نقد فیلم «بیل و تد با موسیقی مواجه می‌شوند» را در فیلیمو شات بخوانید


قصه‌ از این قرار است که در سال ۱۹۹۵ در شهر دیترویت، گروهی کوچک از خلافکاران برای دزدیدن یک سند ساده اجیر می‌شوند؛ اما نقشه طبق برنامه پیش نمی‌رود و آن‌ها مجبور می‌شوند به جستجوی کسی بروند‌ که اجیرشان کرده‌ است.

استیون سودربرگ در مصاحبه‌ای گفت: «فیلم قبلی که در شهر دیترویت، با قصه‌ای ناب و بازیگران حرفه‌ای ساختم بسیار خوب از آب درآمد؛ این‌بار با ماسک به این شهر آمده‌ام و برای تولید یک فیلم جدید بسیار هیجان‌زده هستم.» او فیلم «خارج از دید» (با عنوان اصلی «Out of Sight») را در سال ۱۹۹۸ در همین شهر و با همکاری جورج کلونی، جنیفر لوپز و چیدل ساخت. کلونی قرار بود در آخرین فیلم سودربرگ نقش‌آفرینی کند ولی گویا این قضه به کل منتفی شد.

ساخت فیلم «بدون حرکت ناگهانی» قرار بود خیلی پیش‌تر آغاز شود اما به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد. درنهایت، ساخت این فیلم از روز دوشنبه در شهر دیترویت آغاز شد. سودربرگ بسیار مشتاق به کار در این شهر بود و به‌محض این‌که اوضاع کمی آرام شد کار را شروع کرد.
سودربرگ در ده سال اخیر فیلم‌های بسیار خوبی را کارگردانی کرده است؛ فیلم‌هایی مثل فیلم‌ «دیوانه» (با عنوان اصلی «Unsane») در ژانر وحشت روان‌شناختی، فیلم «پرنده‌ بلندپرواز» (با عنوان اصلی«High Flying Bird») در ژانر درام و ورزشی برای نتفلیکس. جالب است بدانید که این دو فیلم با گوشی آیفون ۸ فیلم‌برداری شده‌اند. فیلم «شیوع» (با عنوان اصلی «Contagion») روایت‌گر یک بیماری واگیردار است و در سال ۲۰۱۱ اکران شد. این‌روز‌ها این فیلم به دلیل شیوع ویروس کرونا، محبوبیت عجیبی در میان آمریکایی‌ها پیدا کرده‌ است.


۷ فیلم با موضوع شیوع ویروس؛ بعد از تماشا دستانتان را بشویید!


سودربرگ فیلم کمدی «بگذار هرچه می‌خواهند بگویند» (با عنوان اصلی « Let Them All Talk ») را در برنامه کاری‌اش دارد. تا امروز حضور بازیگرانی مثل مریل استریپ، جما چان، کندیس برگن، دایان ویست، لوکاس هجز در این فیلم تایید شده ‌است. این فیلم امسال در سرویس استریم اچ‌بی‌او مکس پخش خواهد شد.

در میان آثار استیون سودربرگ کدامیک را بیشتر می‌پسندید؟


منبع: Indie Wire

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil