جسی باکلی و روری کینیار در فیلم جدید الکس گارلند

فیلم جدید الکس گارلند در راه است؛ او در سال گذشته تکنیک و هوش سرشاری را صرف مینی سریال تلویزیونی Devs کرد و حالا با همان انرژی با پروژه‌ای جدید به نام Men بازگشته است.

فیلم جدید الکس گارلند در راه است؛ او در سال گذشته تکنیک و هوش سرشاری را صرف مینی سریال تلویزیونی توسعه‌دهندگان (با عنوان اصلی Devs) کرد و حالا با همان انرژی با پروژه‌ای جدید به نام انسان‌ها (با عنوان اصلی Men) بازگشته است. در همین راستا روری کینیار و جسی باکلی به‌عنوان ستاره‌های این اثر علمی-تخلیی به ایفای نقش خواهند پرداخت.
مجله Deadline گزارشی مختصر از عوامل ساخت و بازیگران ارائه داده است که جزئیات زیادی از داستان فیلم فاش نمی‌کند. فقط می‌دانیم که فیلم جدید الکس گارلند حکایت زن جوانی را روایت می‌کند که پس از مرگ همسرسابقش برای گذراندن تعطیلات به حومه انگلیس می رود… و این خود نویدبخش یک فیلم پیچیده و بحث‌برانگیز است.
استودیو A24، که شاهد کارگردانی موفقیت‌آمیز گارلند در فیلم اِکس ماکینا (با عنوان اصلی Ex Machina) بود، حالا دوباره برای تولید و پخش فیلم جدید گارلند با او قرارداد بسته است. در همین راستا، اسکات رودین هم باز به‌عنوان تهیه‌کننده مشارکت خواهد کرد. استودیو A24 امیدوار است که فیلم‌برداری این پروژه در سال جاری کلید بخورد.


نقد و بررسی فصل چهارم سریال فارگو با بازی درخشان جسی باکلی | موضوع تبعیض نژادی در تلخ‌ترین فصل


منبع: Empire Online

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil