دومین سال فعالیت شوالیه تاریکی

در حالی که تولید فیلم جدید «بتمن» به کارگردانی مت ریوز پیش می‌رود و به تاریخ اکران نسخه سینمایی این ابرقهرمان دنیای دی‌سی نزدیک‌تر می‌شویم، جزئیات بیشتری درباره آن منتشر می‌شود.

در حالی که تولید فیلم جدید «بتمن» به کارگردانی مت ریوز پیش می‌رود و به تاریخ اکران نسخه سینمایی این ابرقهرمان دنیای دی‌سی نزدیک‌تر می‌شویم، جزئیات بیشتری درباره آن منتشر می‌شود. بعد از آنکه تصاویری از لباس رابرت پتینسون و ویدئوی تست دوربین به طرفداران نشان داده شد، اطلاعات دیگری هم از فیلم فاش شد؛ این اطلاعات جدید، برایمان روشن می‌کند که این بار با ماجراهای سال اول فعالیت این ابرقهرمان روبه‌رو نیستیم و به تماشای سال دوم شوالیه تاریکی خواهیم نشست.

طبق گزارش تازه دیگری از The Wrap، فیلم «بت‌من» در زمان دومین سال شوالیه تاریکی بودن بروس وین در شهر گاتهام رخ می‌دهد. مدتی است که می‌دانیم مت ریوز قصد پرداختن به یک داستان اورجینال را ندارد، اما به‌تازگی از سیر زمانی دقیق داستان باخبر شده‌ایم. با توجه به اینکه «بت‌من آغاز می‌کند» کریستوفر نولان از «سال اول» فرانک میلر بسیار الهام گرفته است، یک سال پیش‌تر رفتن داستان فیلم ریوز نشانه خوبی است؛ جلوتر بردن زمان داستان باعث جلوگیری از تکرار ماجراهای فیلم نولان می‌شود. بنابراین، بت‌من قبل از شروع داستان هم بعضی وسایل و امکانات مانند لباس و ماشینش را دارد هم بیشتر مبارزه‌هایش با دزدهای گالری را انجام داده است؛ اما هنوز هم مانند بت‌من عزیز و قدیمی بن افلک، یک مبارز تمام‌عیار با جرم و جنایت محسوب نمی‌شود.

در فیلیمو تماشا کنید: فیلم شوالیه سبز

همزمان با به اشتراک گذاشته شدن ویدئوی لباس بت‌من توسط ریوز در توئیتر، جفری رایت هم عکس بسیار تاری را به اشتراک گذاشت از چیزی که به نظر می‌رسد علامت فیلم جدید «بتمن» باشد. طبق این عکس، لوگوی خفاش باید بسیار کوچک باشد؛ چراکه درواقع قابل‌دیدن نیست. همچنین گاتهام تقریبا خالی از ساختمان به نظر می‌رسد، چرا که درزمینه عکس فقط چندتایی ساختمان دیگر وجود دارد؛ یا شاید هم این تصویر مربوط به قبل از ساخته‌شدن همه آسمان‌خراش‌ها باشد. حتی ممکن است عکس متعلق به صحنه‌ای باشد که در آن، برق قطع شده و همه ساختمان‌ها به‌جز دپارتمان پلیس گاتهام را در تاریکی فرو برده است.‬

در فیلم جدید «بتمن» شاهد نقش‌آفرینی گروهی از تبهکاران فیلم‌های قبلی خواهیم بود؛ ازجمله پنگوئن (کالین فارلزن گربه‌ای/کت‌وومن (زوئی کراویتزریدلر (پل دینو) و کارمین فالکونی (جان تورتورو). همچنین قرار است که نقش آلفرد پنی‌ورث را اندی سرکیس بازی کند.‬
«بتمن» در ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ اکران خواهد شد.


منبع: The Playlist

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil