الیزابت ماس برای بازی در فیلم جدید بری لوینسون آماده می‌شود

فیلم جدید بری لوینسون درباره اتفاقات و حوادثی است که فرانسیس فورد کوپولا در مسیر ساخت یک فیلم کلاسیک گانگستری تجربه کرده است.

طبق اخباری که به تازگی منتشر شده، تعدادی از بازیگران فیلم جدید بری لوینسون انتخاب شده‌اند؛ نام این فیلم به احتمال زیاد فرانسیس و پدرخوانده (با عنوان اصلی Francis And The Godfather) خواهد بود. این فیلم درباره اتفاقات و حوادثی است که فرانسیس فورد کوپولا در مسیر ساخت یک فیلم کلاسیک گانگستری تجربه کرده است. تا اینجای کار حضور سه بازیگر، الیزابت ماس، اسکار آیزاک و جیک جیلنهال در این فیلم قطعی شده است.

 


کوپولا در زمان ساخت اولین فیلم از مجموعه پدرخوانده (با عنوان اصلی The Godfather)، وقتی که تنها ۳۱ سال داشت، مجبور شد با سیاست‌های کاری مختلف استودیو فیلمسازی، بازیگری بحث‌برانگیز مارلون براندو و بازیگر دیگری که هنوز خود را به سینما اثبات نکرده بود، آل پاچینو، دست و پنجه نرم کند. همه این‌ها را بگذارید در کنار موضوع فیلمش. یک کلاسیک گانگستری که ساختش نیاز مبرمی به شناخت درست از دنیای مافیا و مواد مخدر داشت.

در فیلم جدید بری لوینسون ، آیزاک در نقش کوپولا و الیزابت ماس در نقش همسر او (النور) ظاهر خواهند شد. جیلنهال نیز قرار است نقش رابرت اوانز (تهیه کننده معروف کمپانی پارامونت) را بازی کند و با اختلاف نظرهایش با کوپولا، بر سر مسیر پروژه سنگ بیندازد.

 بری لوینسون این فیلم را از روی فیلم‌نامه‌ای به قلم اندرو فاروت خواهد ساخت. لوینسون در مصاحبه اخیرش با خبرگزاری ددلاین، از هیجان و ذوقش برای حضور الیزابت ماس گفته است:

الیزابت بازیگر کم نظیری است. هر حرکت او روی صحنه به اندازه و کافی است و توی ذوق نمی‌زند. مدت‌ها بود دلم می‌خواست با او در فیلمی همکاری کنم.


آیا الیزابت ماس نامزد جایزه بهترین بازیگر زن اسکار ۲۰۲۱ می‌شود؟ در فیلیمو شات بخوانید


منبع: EmpireOnline

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil