تام کروز با ایلان ماسک به فضا می‌رود

به گزارش ددلاین، فیلم جدید فضایی تام کروز ربطی به قسمت جدید «ماموریت غیرممکن» ندارد و کمپانی اسپیس ایکس و همچنین ناسا بر روی آن کار خواهند کرد.

این سوپراستار جهانی، جدی جدی قرار است زمین را به مقصد فضا و برای بازی در یک فیلم جدید ترک کند. تام کروز در تولید این فیلم با ایلان ماسک و کمپانی اسپیس ایکس همراه خواهد بود.
به گزارش ددلاین، فیلم جدید فضایی تام کروز ربطی به قسمت جدید فیلم «ماموریت غیرممکن» ندارد و هنوز هیچ کمپانی و استودیوی فیلمسازی در جریان پیشرفت مراحل تولید این فیلم قرار نگرفته است اما فعلا تام کروز و کمپانی اسپیس ایکس و همچنین ناسا با هم بر روی این فیلم اکشن ماجراجویانه کار خواهند کرد. اگر این پروژه به مرحله اجرا برسد، قطعا اولین فیلم بلندی خواهد بود که در خارج از زمین و در فضا فیلمبرداری شده است.

البته بار اول نیست که تام کروز با خبر ترک زمین برای بازی در یک فیلم، جلب‌توجه می‌کند. حدود ۲۰ سال پیش (همان سالی که فیلم «ماموریت غیرممکن ۲» به بازار عرضه شد) جیمز کامرون با پیشنهاد بازی در یک فیلم بسیار هیجان‌انگیز و در موقعیتی خارج از زمین به سراغ تام کروز رفت.
جیمز کامرون در مصاحبه‌ای در سال ۲۰۱۸ گفت: « حدود ۱۵ سال پیش، من با کروز درباره‌ ساخت یک فیلم در فضا صحبت کرده بودم. در سال ۲۰۰۰، من با روسیه قراردادی درباره‌ رفتن به ایستگاه فضایی و تهیه یک مستند سه‌بعدی داشتم. همان موقع با خودم فکر کردم که باید از این موقعیت استفاده کنم و یک فیلم بلند بسازم به همین خاطر این موضوع را با تام کروز در میان گذاشتم و به او گفتم که دو صندلی برای خودم و خودش در سایوز رزرو خواهم کرد. او هم مشکلی نداشت. ما ایده‌هایی جذاب اما بسیار مفهومی برای این فیلم داشتیم.»

مشخص است این پروژه هیچ‌وقت به سرانجام نرسید ولی به نظر می‌رسد که کامرون دانه‌ای را در آن سال کاشت که فیلمسازان دیگر حالا می‌خواهند محصولش را درو کنند.
معمولاً جوک‌های بسیاری درباره ایلان ماسک دست‌به‌دست می‌شود و او را با عناوین و موضوعات مختلف مثل بازی در نقش یک تبهکار در فیلم «جیمز باند» مسخره می‌کنند؛ اما حقیقت این است که حالا او و یا حداقل کمپانی‌اش، با شرکت در این پروژه نقش مهمی را ایفا خواهند کرد. (نقشی که احتمالاً باعث به‌دست آوردن اعتبار تهیه‌کنندگی اجرایی این فیلم خواهد شد.)

چیزی که در مورد تام کروز بسیار قابل‌تأمل و حتی برای من بسیار دوست‌داشتنی است، این نکته است که او در حرفه‌ بازیگری بی‌نقص عمل می‌کند؛ حتی اگر گاهی در این مسیر در فیلم‌هایی حضور یابد که ارزش چندانی ندارند. (با دیدن فیلم «مومیایی» متوجه منظورم خواهید شد.)
امیدوارم این بار ایده‌ ساخت فیلم بلند در فضا تحقق پیدا کند و از طرفی بسیار هم کنجکاوم ببینم آیا این فیلم به همکاری مجدد کریستوفر مک کوری و کروز منجر خواهد شد یا کروز باید به کارگردان دیگری اعتماد کند که او را در این تجربه‌ جدید و بی‌نظیر و البته در ارتفاعی بسیار بلند، هدایت و راهنمایی کند.


منبع: Slash Film

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil