فیلم جدید رزیدنت اویل در حال ساخت است

فیلم جدید رزیدنت اویل در حال ساخت است. این فیلم توسط یوهانس رابرتس ساخته می‌شود. هنوز مشخص نیست که فیلم جدید کی اکران می‌شود.

بر اساس اطلاعات منتشر شده فیلم جدید رزیدنت اویل در حال ساخت است. گفته شده این فیلم توسط «یوهانس رابرتس» ساخته می‌شود که قبلا فیلم‌هایی مانند «آن طرف در» و «غریبه‌ها: شکار در شب» را ساخته بود. آخرین قسمت از مجموعه فیلم‌های زامبی کشی رزیدنت اویل با نام «رزیدنت ایول: قسمت پایانی» در ژانویه سال ۲۰۱۷ اکران شده بود. این فیلم با بودجه ۴۰ میلیون دلاری ساخته شده بود و توانست به فروش ۳۱۲ میلیون دلاری در باکس آفیس دست پیدا کند.

فیلم جدید رزیدنت ایول در حالی ساخته می‌شود که قسمت‌های قبلی نتوانسته بودند نظر منتقدان را به خود جلب کنند. این مجموعه فیلم‌ها از روی سری بازی‌هایی با همین نام ساخته شده‌اند. هرچقدر که بازی‌ها عملکرد خوبی داشتند، فیلم‌ها نتوانستند نظر مخاطب را به سمت خود جلب کنند.

فیلم جدید رزیدنت اویل ساخته می‌شود

نقد و بررسی فیلم تفکر انتقادی | استفاده از استراتژی‌های شطرنج برای انتخابی درست


یوهانس رابرتس درباره این فیلم می‌گوید:

در حال حاضر به‌سختی در حال ساخت فیلم جدید رزیدنت اویل هستیم. من درباره روند کلی فیلم با سرمایه‌گذاران صحبت کردم و آن‌ها خیلی از آن استقبال کردند. در حال حاضر خودمان را برای ادامه روند ساخت و توسعه آماده می‌کنیم. من بیشتر زمان خود را در شرکت سپری می‌کنم تا بتوانم فیلم را به‌جای خوبی برسانیم. فیلم به‌شدت ترسناک خواهد بود. فیلم از هر چیزی که فکر کنید ترسناک‌تر است. ما در فیلم جدید رزیدنت اویل به ریشه‌های اصلی این مجموعه بازگشتیم. البته من اجازه ندارم که فعلا درباره فیلم صحبت کنم؛ اما به نظرم همه‌چیز خیلی جذاب خواهد بود.

به نظر می‌رسد که فیلم جدید بهتر از ساخته‌های قبلی باشد. حداقل کارگردان فیلم فکر می‌کند که می‌تواند چنین کاری را انجام دهد. هنوز مشخص نشده که این فیلم در چه سالی اکران می‌شود و چه بازیگرانی در آن حضور دارند. باید منتظر اطلاعات بیشتر درباره فیلم جدید رزیدنت اویل باقی بمانیم. قبلا شایعه شده بود که این فیلم روی سرویس نتفلیکس پخش می‌شود. البته این شایعه تایید نشده است.


منبع: ScreenRant

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

2 نظر
  1. لیسا می‌نویسد

    ینی بی برو برگرد بهترین فیلم زامبیه ک هالیوود ساخته

  2. احمد یاسر می‌نویسد

    من منتظر این فیلم بودم متمعا بودم سری جدیدش میات خیلی ممنون

fosil