فیلم جدید مارول به کارگردانی اسپایک لی

اسپایک لی در مصاحبه‌ای عنوان کرد که به شرط طرح پیشنهادی مناسب حاضر است فیلم جدید دنیای مارول را کارگردانی کند؛ برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.

فیلم جدید مارول به کارگردانی اسپایک لی به شرط طرح پیشنهادی مناسب از طرف این کمپانی؛ این کارگردان توانمند در مصاحبه‌ای اعلام کرده که تمایل دارد با دنیای سینمایی مارول همکاری کند. برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.


استودیو‌های فیلم‌سازی مارول هر بار با انتشار یک فیلم ابرقهرمانی، گیشه سینما‌ها را قبضه می‌کنند و با رقم‌های بسیار بالا و سود‌های حیرت‌انگیز، اکران فیلم خود را به‌پایان می‌رسانند. از این رو، تمایل هر کارگردانی برای ساخت فیلم جدید مارول منطقی به نظر می‌رسد.
چندی پیش شایعه‌ای راه افتاد مبنی برساخت اسپین‌آفی از سری فیلم‌‌های مرد عنکبوتی (با عنوان اصلی Spider-Man) به کارگردانی اسپایک لی؛ بعدتر اما مشخص شد که او برنامه‌ ساخت چنین فیلمی را حداقل در آینده‌ نزدیک نداشته است. اما طبق خبری که به‌تازگی منتشرشده، او اذعان داشته که اگر پیشنهاد مناسبی از دنیای سینمایی مارول دریافت کند، «چرا که نه؟»


حضور شخصیت مرد عنکبوتی ۲۰۹۹ در دنباله انیمیشن مردعنکبوتی

فیلم کوتاه اسپایک لی در همراهی با معترضان به کشته شدن جورج فلوید


در مصاحبه اخیرش با خبرگزاری انترتینمنت ویکلی، از او درباره همین موضوع و احتمال همکاری‌اش با سینمای مارول پرسیده شد. در پاسخ، او توضیح داد که از دوران کودکی علاقه وافری به دنیای کمیک و داستان‌های تخیلی داشته است و به‌واسطه خاطرات خوبی که از این ژانر دارد قطعاً احتمال ساخت و کارگردانی یک فیلم ابرقهرمانی را رد نمی‌کند اما به‌هرحال هنوز منتظر دریافت پیشنهاد از طرف دنیای سینمایی مارول است. او در ادامه ذکر کرد که البته این موضوع ربطی به کمپانی دی‌سی ندارد و او تحت هیچ شرایطی حاضر به همکاری با دی‌سی نیست.

اسپایک لی گفت:

مارول برای من یادآور خاطرات خوش کودکی است و درصورتی‌که شرایط مناسبی باشد دست رد به سینه شخصیت محبوبم، مرد عنکبوتی، نمی‌زنم اما واقعیت این است که ازنظر من فیلم‌های کمیک دی‌سی سطح کیفی خوبی ندارد و حاضر به همکاری با آن‌ها نیستم.


از او خواسته شد تا درباره جنگ همیشگی و رقابت غیرقابل‌انکار میان دو کمپانی بزرگ فیلم کمیک، مارول و دی‌سی، صحبت کند و او توضیح داد :

ببینید من به دنبال این نیستم که بگویم کدام‌یک بهتر و بدتر است. من نسبت به خاطرات خوشی که فیلم‌های مارول برایم رقم‌ زده است، احساس دین می‌کنم. درنتیجه اگر پیشنهاد مناسبی ارائه شود، قطعاً درباره پذیرفتن آن فکر خواهم کرد.

همان‌طور که پیش‌تر نیزگفته شد، حدود سه سال قبل، شایعه کارگردانی اسپایک لی در دنیای مارول، برای ساخت یک اسپین آف از داستان مرد عنکبوتی منتشرشد. نگهبان شب (با عنوان اصلی Nightwatch)، نامی است که برای فیلم ساخته نشده اسپایک لی در آن زمان انتخاب ‌شده بود. درنهایت در اواخر همان سال، اسپایک لی دریکی از مصاحبه‌هایش موضوع را روشن کرد و گفت قصد ساخت چنین فیلمی را ندارد. از آن تاریخ به بعد دیگر خبری مبنی بر همکاری او با مارول منتشر نشد.

با گذر زمان و در همین مدت کم، دنیای سینمایی مارول به طرز حیرت‌انگیزی پیشرفت کرد و توانست قله‌های موفقیت را یکی پس از دیگری فتح کند. این کمپانی با کارگردانانی همچون کلوئی ژائو، سم ریمی و رایان کوگار همکاری داشته است. مارول در این سال‌ها اثبات کرده که شهامت ریسک در خصوص ساخت فیلم‌های مختلف را دارد. از همین بابت شاید در آینده‌ای بسیار نزدیک فیلمی ابرقهرمانی به کارگردانی اسپایک لی در دنیای مارول را روی پرده سینما تماشا کنیم.


نقد و بررسی فیلم ۵ همخون | جستجویی نه‌فقط برای شمش‌های طلا


منبع: ThePlaylist

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil