فیلم جدید کارگردان «برایت برن»؛ پسربچه‌‌ای که برای زند‌ه ماندن تلاش می‌کند

فیلم جدید کارگردان «برایت برن» در راه است؛ دیوید یارووسکی این‌بار با نتفلیکس همکاری می‌کند و به سراغ اقتباس از کتابی ترسناک رفته است.

فیلم جدید کارگردان «برایت برن» در راه است؛ دیوید یارووسکی در ساخت یک فیلم خانوادگی با نتفلیکس همکاری می‌کند. او در سال ۲۰۱۹ فیلم «برایت‌برن» (با عنوان اصلی «Brightburn») را به تهیه‌کنندگی جیمز گان ساخت و حالا دست به ساخت فیلمی جدید به نام «Night Books» زده‌ است. این فیلم با اقتباس از رمانی به همین نام نوشته‌ جی.ای. وایت (نویسنده‌ کتاب‌های تخیلی) ساخته می‌شود. وایت در این کتاب داستان پسربچه‌ای را روایت می‌کند که توسط جادوگری زندانی شده‌ است. اسطوره‌های ژانر وحشت، سم ریمی و رابرت تاپرت به‌صورت مشترک تهیه‌کنندگی این فیلم را انجام می‌دهند. ستارگان فیلم جدید کارگردان «برایت برن» کریستن ریتر، وینسلو فگلی و لیدیا جویت هستند.


نقد و بررسی فیلم برایت برن؛ سوپرمن شیطان‌صفت


از فیلم‌های یارووسکی می‌توان به فیلمی در ژانر وحشت به نام «کندو» (با عنوان اصلی «The Hive») و فیلم «برایت‌برن» اشاره‌کرد؛ و حالا او «Night Books» را در دست ساخت دارد. داستان، درباره‌ پسری به نام الکس (با بازی فگلی) است. او عاشق داستان‌های ترسناک است و مشتاقانه آن‌ها را دنبال می‌کند. جادوگری پلید (با بازی ریتر) مدتی است که الکس را در آپارتمانش در شهر نیویورک زندانی کرده. الکس با جسمین (دختری که آن‌جا زندانی‌است با بازی جویت) آشنا می‌شود و متوجه می‌شود باید هر شب داستانی ترسناک برای جادوگر بگوید تا بتواند جان سالم به‌در ببرد.

جالب ‌است بدانید که این پروژه، دومین پروژه‌ای است که با همین سناریو ساخته می‌شود؛ سناریویی که در آن شخصیت‌های اصلی، داستان‌های ترسناک تعریف می‌کنند. فیلم کمدی- ترسناک «منو بترسون» (با عنوان اصلی «Scare Me») فیلمی ساخته‌ کشور هند است و داستانی با همین محتوا را دنبال می‌کند.

حضور کریستن ریتر در نقش یک جادوگر پلید جالب به نظر می‌رسد. البته از آنجایی که این فیلم به‌عنوان یک فیلم خانوادگی معرفی شده ‌است، احتمالا نمی‌تواند خیلی از خصوصیات این جادوگر را به تصویر بکشد. لیدیا جویت نقش‌های کوتاهی را در فیلم‌ «پلنگ سیاه» (با عنوان اصلی «Black Panther»)، سریال «دختران خوب» (با عنوان اصلی «Good Girls»)، فیلم «احساس ضرب و شتم» (با عنوان اصلی«Feel the Beat») و فیلم «ارقام پنهان» (با عنوان اصلی «Hidden Figures») بازی کرده ‌است.
گویا خانواده‌ فلگی قصد تصاحب دنیای هالیوود را دارند. وینسلو فلگی نقش اصلی را در فیلم «Night Books» ایفا می‌کند. اوکس فلگی برادر بزرگتر وینسلو است و در فیلمی از کمپانی دیزنی به نام «اژدهای پیت» (با عنوان اصلی «Pete’s Dragon») بازی کرده‌ است و همچنین در فیلم کمدی «جنگ با پدربزرگ» (با عنوان اصلی «The War with Grandpa») به جنگ پدر بزرگش (با بازی رابرت دنیرو) می‌رود. به‌زودی شاهد درخشش این دو برادر بر پرده سینما خواهیم بود.
آیا این فیلم یارووسکی از کتاب جی.ای. وایت پرفروش‌تر خواهد شد؟ باید منتظر ماند و دید.

فیلم برایت برن

۴۱ فیلم برتر ژانر وحشت؛ ترسناک‌ترین فیلم های قرن ۲۱


منبع: Slash Film

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil