لورا درن و هیو جکمن در اثر جدید کارگردان فیلم پدر

فیلم جدید کارگردان فیلم پدر به نام پسر اثری دیگر با اقتباس از نمایشنامه‌ای از این کارگردان است که ماجرایی ملموس از جنس دغدغه‌های یک خانواده را روایت می‌کند.

فیلم جدید فلوریان زلر در مرحله تولید قرار دارد؛ این کارگردان تازه‌کار که جوایز متعددی را برای فیلم پدر (The father) دریافت کرده حالا برای فیلم جدیدش به نام پسر (The son) با هیو جکمن و لورا درن همکاری می‌کند. برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.


نقد و بررسی فیلم پدر | پیرمردی که زندگی او را فراموش کرده!

آیا هیو جکمن به فیلم «فراری» خواهد پیوست؟

نام لورا درن در میان برندگان جایزه امی ۲۰۲۰


فیلم جدید فلوریان زلر نمایشنامه‌ای دیگر از او است که مجددا با همکاری مشترک زلر و کریستوفر همپتون اقتباس شده است؛ ماجرای فیلم جدیدفلوریان زلر از این قرار است که وقتی همسر سابق پیتر (با بازی هیو جکمن) که کیت (با بازی لورا درن) نام دارد، با پسر نوجوانش نیکلاس روبه‌رو می‌شود زندگی پیت و همسر جدیدش دچار چالش و بحران‌های متعدد می‌شود.

نیکلاس، خشمگین و بهم ریخته است و ماه‌ها از مدرسه دور می‌شود؛ پیتر تلاش می‌کند تا پدر بهتری باشد و صمیمیتی پدر و پسری بین خودش و نیکولاس بوجود بیاورد اما روحیه آسیب‌پذیر نیکولاس، خانواده را در کوره‌راهی تاریک قرار داده است.

زلر می‌گوید:

فیلم پسر یک داستان عمیقاً انسانی است که به اعتقاد من برای همه ما ملموس است. امیدوارم مخاطبان با چالش‌هایی که در مسیر این خانواده قرار می‌گیرد به‌خوبی ارتباط برقرار کنند. هیو و لورا احساس خود را به خوبی منتقل می‌کنند و مخاطب با لحظه لحظه زندگی آن‌ها همراه می‌شود.

فیلم‌برداری اثر جدید کارگردان فیلم پدر در سال ۲۰۲۱ آغاز می‌شود.


منبع: EmpireOnline

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil