الیزابت ماس در فیلم سینمایی «خانم مارس» بازی می‌کند

الیزابت ماس علاوه بر تهیه‌کنندگی فیلم سینمایی خانم مارس (Mrs. March)، نقش یک زن خانه‌دار در محله آپر ایست ساید را در این فیلم بازی می‌کند.

الیزابت ماس بلافاصله بعد از موفقیت بزرگی که با فیلم ترسناک «مرد نامرئی» (با عنوان اصلی The Invisible Man) به دست آورد، دوباره قصد همکاری با شرکت بلوم‌هاوس را دارد. این بازیگر برنده جایزه امی، با شرکت فیلمسازی خود به نام «لاو اند اسکوآلر پیکچرز»، در حال توسعه یک فیلم سینمایی از روی کتاب هنوز منتشرنشده «خانم مارس»، نوشته ویرجینیا فیتو است و شرکت بلوم‌هاوس سرمایه این پروژه را تأمین می‌کند. در ادامه با فیلیمو شات همراه باشید تا جزئیات فیلم سینمایی «خانم مارس» (با عنوان اصلی «Mrs. March») را بررسی کنیم.


الیزابت ماس علاوه بر تهیه‌کنندگی فیلم «خانم مارس»، نقش یک زن خانه‌دار در محله آپر ایست ساید را بازی می‌کند. زمانی که او شک می‌کند شوهر نویسنده‌اش نقش اصلی و نفرت‌انگیز آخرین کتاب پرفروشش را بر اساس شخصیت او نوشته است، کنترل اوضاع را از دست می‌دهد. فیلمنامه فیلم را ویرجینیا فیتو، نویسنده کتاب «خانم مارس» خواهد نوشت. ماس گفت:

«من کل کتاب ویرجینیا را یک‌نفس خواندم و به‌قدری تحت تأثیر آن قرار گرفتم که می‌دانستم باید فیلم آن را بسازم و در نقش خانم مارس بازی کنم. شخصیت او شگفت‌انگیز، پیچیده و عمیقاً انسانی است و من بی‌صبرانه منتظرم تا خودم را در گیرودار نقش او ببینم. خانم مارس دقیقاً از آن نقش‌های اصلی زنانه جذاب و چالش‌برانگیزی است که شرکت «لاو اند اسکوآلر پیکچرز» برای خلق آن ساخته شده است. به عنوان یک شرکت، از اینکه اولین بیانیه خود را در زمینه فیلم‌های سینمایی به‌عنوان شریک شرکت بلوم‌هاوس منتشر می‌کنیم بسیار هیجان‌زده هستیم.»

 


فیلم «مرد نامرئی» با بودجه‌ای ۷ میلیون دلاری ساخته شد و امسال بعد از اکران خود به سود هنگفتی رسید و در گیشه‌های جهانی بیش از ۱۳۰ میلیون دلار به‌دست آورد. ماس بازی در سریال‌های «مد من» (با عنوان اصلی Mad Men) و «سرگذشت ندیمه» (با عنوان اصلی The Handmaid’s Tale) را در سابقه کاری خود دارد. شرکت بلوم‌هاوس تهیه‌کننده سری فیلم‌های «پاکسازی» (با عنوان اصلی The Purge) و فیلم «برو بیرون» (با عنوان اصلی ‫Get Out‬) به کارگردانی جوردن پیل است.


نقد و بررسی فیلم «مرد نامرئی»؛ الیزابت ماس در چنگال شیطانی نادیدنی


جیسون بلوم، بنیان‌گذار و مدیر شرکت بلوم‌هاوس گفت:

«الیزابت نه‌تنها یکی از بهترین بازیگرهای نسل خود و همکاری فوق‌العاده است، بلکه یکی از طرفداران سرسخت این ژانر به‌حساب می‌آید.»

کتاب «خانم مارس» ماه آگوست امسال در آمریکا منتشر خواهد شد. الیزابت ماس و لینزی مک‌منس از طرف شرکت «لاو اند اسکوآلر پیکچرز» تهیه‌کننده‌های فیلم خواهند بود. جیسون بلوم هم از سوی شرکت بلوم‌هاوس تهیه‌کننده خواهد بود. ویرجینیا فیتو، کارلا هکن و بئا سکوئرا مدیران تولید فیلم سینمایی «خانم مارس» هستند.


منبع: Variety

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil