کارگردانان فیلم فضانوردی رایان گاسلینگ انتخاب شدند

در ماه مارس گذشته خبرهایی حاکی است ساخت یک فیلم فضانوردی با حضور رایان گاسلینگ منتشر شد؛ فیل لرد و کریستوفر میلر هم آماده‌ ساخت این اثر هستند.

در ماه مارس گذشته خبرهایی حاکی است ساخت یک فیلم فضانوردی با حضور رایان گاسلینگ ، پس از فیلم «نخستین انسان» منتشر شد. داستان این فیلم بر اساس کتابی از اندی ویر و شبیه به رمان «مریخی» به‌قلم خود او است. حقیقتا کنجکاو بودیم که بفهمیم چه کسی این اثر را کارگردانی خواهد کرد و درنهایت مشخص شد که فیل لرد و کریستوفر میلر آماده‌ ساخت این اثر هستند.
با توجه به منابع خبری و گزارش‌های ورایتی، رایان گاسلینگ فکر می‌کند که طبعاً لحن طنز و تم فکاهی درون فیلم‌های «لگو» و یا «خیابان جامپ شماره ۲۱» در فیلم جدید میلر و لرد قابل‌اجرا نخواهد بود؛ خصوصاً با توجه به موضوع نیل آرمسترانگ گونه‌ کتاب اندی ویر.
عنوان انتخاب شده برای فیلم «Project Hail Mary» است و داستان مردی را روایت می‌کند که در یک فضاپیما و در خارج از زمین متوجه می‌شود که تنها فردی است که می‌تواند سیاره زمین را نجات دهد.

لرد و میلر پیش‌تر ساخت فیلم دیگری از کتاب اندی ویر با عنوان «آرتمیس» را از آن خود کرده بودند و برای ساخت آن کمپانی یونیورسال هم موافقت خود را اعلام کرده بود. البته سرنوشت این پروژه و همچنین قراردادهای دیگر این دو کارگردان با کمپانی هنوز مشخص نیست.
امی پاسکال در کنار کن کائو و آدیتا سود پروژه را تهیه و تولید خواهند کرد. آن‌ها در کنار دیگر همکارانشان کمپانی تولید آثار سینمایی میلر را هم اداره می‌کنند و البته که تجربه‌های دیگری در ساخت آثار اقتباسی از رمان‌های ویر دارند. انتظار می‌رود که این فیلم جدید بسیار جذاب‌ باشد؛ با توجه به این حجم از هیجان همه‌ ما برای فیلم فضایی جدید این دو کارگردان و به‌خصوص بعد از شکستشان در فیلم «سولو».
شایان‌ذکر است که کتاب اندی ویر حداقل تا یکسال آینده نیز چاپ نخواهد شد؛ درنتیجه، زمان انتشار فیلم فضانوردی رایان گاسلینگ هنوز نامشخص است و احتمالاً چند سالی طول خواهد کشید.


منبع: Empire Online

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil