فیلم مورتال کمبت در حال ساخت است

جیمز وان کارگردان فیلم آکوامن اعلام کرد که فیلم‌برداری فیلم مورتال کمبت اواخر سال ۲۰۱۹ در کشور استرالیا شروع می‌شود. وان تهیه‌کننده این فیلم سینمایی است.

اگر از طرفداران مجموعه بازی‌های «مورتال کمبت» باشید، قطعا با شنیدن خبر ساخت این فیلم خوشحال می‌شوید. «جیمز وان» که همین چند ماه پیش فیلم «آکوامن» را ساخته بود، روی فیلم مورتال کمبت کار می‌کند و نقش تهیه‌کننده را دارد؛ حتی مشخص شده که روند فیلم‌برداری این پروژه هم اواخر سال ۲۰۱۹ آغاز می‌شود.


نقد فیلم مورتال کامبت


کارگردان فیلم جدیدی که قرار است از روی Mortal Kombat ساخته شود، «سیمون مک‌کوید» خواهد بود و فیلم‌نامه را هم «گرگ روسو» می‌نویسد. گفته شده فیلم‌برداری در کشور استرالیا انجام می‌شود.

جیمز وان درباره این پروژه می‌گوید:

«خیلی خوشحال و هیجان‌زده هستم که برای یک فیلم دیگر به استرالیا برمی‌گردم و قرار است مورتال کمبت را بسازم. مخصوصا که تجربه خوبی با ساخت فیلم آکوامن داشتم. فیلم‌برداری در جنوب استرالیا با افرادی با استعداد بسیار جذاب است. شرایط برای ساخت یک فیلم فانتزی اکشن بسیار مناسب است. هیچ عجله‌ای برای ساخت فیلم نداریم و همه چیز باید به‌درستی پیش برود. من شخصیت‌ها مورتال کمبت را بسیار دوست دارم.»

اولین بازی Mortal Kombat در سال ۱۹۹۲ راهی بازار شد. همین چند وقت پیش قسمت یازدهم این مجموعه بازی‌ها عرضه شد. قبلا هم دو فیلم از روی مجموعه بازی‌های مورتال کمبت ساخته شده است. اولین فیلم در سال ۱۹۹۵ ساخته شد و دو سال بعد هم دنباله آن اکران شد. دو سریال تلویزیونی هم از روی این مجموعه بازی‌ها ساخته شده که Defenders of the Realm و Konquest نام داشتند.

فیلم جدید مورتال کمبت درباره مردی است که به مسابقات Mortak Kombat وارد می‌شود و متوجه می‌شود که توانایی‌های زیادی در مسابقات دارد.


منبع: Coming Soon

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil