شرکت آمازون با همکاری چنینگ تیتوم، فیلم موزیکال لیدی مکبث را خواهد ساخت

چنینگ تیتوم، اسکوتر براون و آمازون برای ساخت فیلم موزیکال «لیدی مکبث» با اقتباس از نمایشنامه شکسپیر همکاری خواهند داشت.

چنینگ تیتوم، اسکوتر براون و آمازون برای ساخت فیلمی موزیکال با اقتباس از داستان «لیدی مکبث» همکاری خواهند داشت. فیلم‌ها و تئاترهای بسیاری با اقتباس از داستان تراژیک و جذاب «مکبث»، اثر شکسپیر، ساخته شده‌اند؛ فیلم‌هایی همچون «سریر خون» (با عنوان اصلی «Throne of Blood») اثر کوروساوا و فیلم جدید «لیدی مکبث» (با عنوان اصلی «Lady Macbeth») که فلورنس پیو نیز در آن به‌عنوان بازیگر حضور داشت. شکل روایت داستان در آثار شکسپیر ساده، روان و انعطاف‌پذیر است، از همین رو به هنرمندان مختلف اجازه‌ اقتباس، بازسازی و یا حتی الهام‌گیری را می‌دهد. با فیلیمو شات همراه باشید تا جزئیات فیلم موزیکال «لیدی مکبث» را بررسی کنیم.


با توجه به خبری تازه که در هالیوود ریپورتر منتشر شده است، شرکت آمازون قصد دارد سنت اقتباس از داستان «لیدی مکبث» را با ساخت یک فیلم موزیکال جدید ادامه دهد. گفته شده این پروژه که هنوز نام مشخصی ندارد، با محوریت زندگی شخصیت لیدی مکبث از زمانی که دختر نوجوانی بوده، ساخته خواهد شد.

بانو مکبث، همسر شخصیت اصلی نمایشنامه شکسپیر است. او یک نجیب‌زادهٔ اسکاتلندی است که پس از ترغیب همسرش برای قتل حاکم، ملکهٔ اسکاتلند می‌شود؛ اما عذاب وجدان بعد از این ماجرا موجب مرگ او در پردهٔ آخر می‌شود.

ساخت یک فیلم موزیکال جدید با اقتباس از داستان «لیدی مکبث» به‌اندازه کافی عجیب و هیجان‌آور است. اما اگر بفهمید چه کسانی در همکاری با آمازون در تهیه و ساخت این اثر شرکت دارند، بیشتر هیجان‌زده خواهید شد. آمازون از اسکوتر براون و چنینگ تیتوم برای ساخت فیلم جدیدش کمک گرفته است تا این اثر تحت نظارت نام‌های بزرگی چون SB Projects و Free Association تولید شود. در سال‌های قبل جان مکفیل، کارگردان فیلم «Anna and the Apocalypse»، علاوه بر اقتباس‌ و الهام از این اثر، تغییراتی جزئی و جالب نیز به آن اضافه کرده بود. 


تصاویر فیلم موزیکال «داستان وست ساید» به کارگردانی استیون اسپیلبرگ را در فیلیمو شات ببینید


اسکوتر براون بیشتر به علت سابقه‌ حرفه‌ای‌اش در موسیقی و یافتن استعداد‌هایی چون آریانا گرانده، جاستین بیبر، کانیه وست، ایدینا منزل و هنرمندان بسیار دیگر شناخته می‌شود. تیتوم نیز پیش‌تر در تهیه و تولید آثاری چون «مجیک مایک» (با عنوان اصلی «Magic Mike») و فیلم «خیابان جامپ» (با عنوان اصلی «Jump Street») شرکت داشته است. او مدتی پس از همکاری با تهیه‌کنندگان مشهور این عرصه، از عنوان تجاری کمپانی شخصی خودش، Free Association، پرده‌برداری کرد. اولین فیلم این شرکت، «لوگان خوش‌شانس» (با عنوان اصلی «Logan Lucky»)، در سال ۲۰۱۷ تولید شد.

تیم تهیه‌کنندگان فیلم موزیکال «لیدی مکبث» که شامل اسکات منسون و جیمز شین نیز می‌شود، در کنار همکاران شرکت تیتوم، رید کارولین، پیتر کیرنان و مایکل پرتس، تهیه و تولید این فیلم را بر عهده خواهند داشت.


منبع: The Playlist

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil