آغاز انتشار اینترنتی فیلم ویژه نابینایان در فیلیمو همزمان با روز جهانی معلولین

فیلم سینمایی «متری شش و نیم» با همکاری فیلیمو و سوینا، برای انتشار اینترنتی ویژه نابینایان توضیح‌دار شد.

فیلم سینمایی «متری شش و نیم» با همکاری فیلیمو و سوینا، برای انتشار اینترنتی ویژه نابینایان توضیح‌دار شد؛ طی این همکاری، از این پس فیلم‌ها و سریال‌های محبوبی که تا به حال صوتی نشده‌اند به شکل حرفه‌ای و با حضور چهره‌های سرشناس توضیح‌دار و پخش خواهند شد. برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.


فیلم سینمایی «متری شش و نیم» به نویسندگی و کارگردانی سعید روستایی و تهیه‌کنندگی سید جمال ساداتیان، اولین فیلمی است که با همکاری فیلیمو و سوینا با صدای احسان کرمی توضیح‌دار و همزمان با «روز جهانی معلولین» در این سامانه منتشر شده است. این فیلم، برای نخستین بار در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به روی پرده رفت و برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران شد.

سوینا با شعار «سینمای ویژه نابینایان»، در راستای فراهم آوردن امکان دسترسی افراد نابینا و کم‌بینا به تولیدات سینمایی تاسیس شده است و در تازه‌ترین همکاری خود با سرویس VOD فیلیمو، در جهت انتشار عمومی فیلم‌های مناسب‌سازی شده برای نابینایان گام برمی‌دارد.

فیلیمو نیز تاکنون با مناسب‌سازی و انتشار فیلم‌ها و سریال‌های متعددی از جمله «مانکن»، «نهنگ آبی»، «احضار»، «آینه‌بغل»، «به‌وقت شام» و… برای ناشنوایان، در راستای تحقق مسئولیت‌های اجتماعی اقدام کرده است و در آینده نیز مجموعه فیلم و سریال‌های ویژه نابینایان و ناشنوایان را کامل‌تر خواهد کرد.

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil