قسمت آخر سریال «همگناه» رکورد شکست

با انتشار قسمت آخر سریال «همگناه» در شبکه نمایش خانگی در روز دوشنبه ۲۷ مردادماه، فیلیمو از ثبت رکورد تماشای معادل ۲۰ میلیون دقیقه در کمتر از یک روز برای این سریال خبر داد.

ثبت بیست میلیون دقیقه تماشا برای قسمت آخر سریال «همگناه» در کمتر از یک روز

با پخش قسمت آخر سریال «همگناه» در شبکه نمایش خانگی در روز دوشنبه ۲۷ مردادماه، فیلیمو از ثبت رکورد تماشا معادل ۲۰ میلیون دقیقه در فاصله ۸ صبح تا ۱۲ شب روز اول انتشار برای این سریال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فیلیمو و با بررسی میزان دقیقه تماشای قسمت آخر «هم گناه» تا انتهای روز دوشنبه، به پایان رسیدن این سریال با ثبت رکورد بیست میلیون دقیقه تماشا در روز اول انتشار همراه بود. برای اولین بار است که گذشتن از مرز بیست میلیون دقیقه تماشا برای قسمت آخر یک سریال و در یک روز رقم می‌خورد و «همگناه» با روند روبه‌رشدی که در طول زمان انتشار داشته توانسته این رکود را به نام خود ثبت کند. پیش از این نیز این مجموعه در بازه‌های زمانی متفاوت از جمله پایان فصل اول، بیش از ۱۰ میلیون دقیقه تماشا در کمتر از یک روز را ثبت کرده بود که تازه‌ترین آمار ثبت شده نشان از رشد دو برابری مخاطبان و جابجا کردن رکورد خود در فیلیمو دارد. همچنین قسمت ۲۳ این مجموعه در روز اول انتشار عدد ۱۶ میلیون دقیقه تماشا را ثبت کرده است.


نگاهی به سریال «هم گناه» و ویژگی‌های متفاوت آن


«همگناه» که اولین ساخته مصطفی کیایی برای شبکه نمایش خانگی است داستانی خانوادگی و رازآلود را به قلم محسن کیایی و علی کوچکی در دو فصل و ۲۴ قسمت به تصویر می‌کشد. ایفای نقش بازیگرانی چون پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، محسن کیایی، پدرام شریفی، مسعود رایگان، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، حبیب رضایی و… در دل این داستان خانوادگی که جای آن در شبکه نمایش خانگی بسیار خالی بود از عوامل موفقیت «همگناه» به شمار می‌رود. همچنین این سریال به طور مستقیم با سرمایه‌گذاری سرویس‌های وی‌اودی و با در نظر گرفتن نیاز مخاطبان این سرویس‌ها ساخته شده است که عامل مهم دیگری در موفقیت آن محسوب می‌شود. تمامی قسمت‌های این سریال برای تماشا در فیلیمو در دسترس عموم قرار دارد و طبق پیش‌بینی‌ها در ادامه نیز روندهای رشد تماشای آن صعودی خواهد بود.

سریال همگناه

نشست خبری سریال «همگناه»؛ گزارش اختصاصی فیلیمو شات


نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil