سازنده قسمت جدید «اکنون مرا می بینی» کیست؟

کمپانی لاینزگیت از اریک وارنر سینگر برای نوشتن فیلمنامه‌ قسمت جدید «اکنون مرا می بینی» دعوت کرده و امتیاز ساخت این فیلم هم به سینگر رسیده است.

کمپانی فیلمسازی لاینزگیت از اریک وارنر سینگر (نویسنده‌ فیلم «حقه‌باز آمریکایی»)، برای نوشتن فیلمنامه‌ قسمت سوم «اکنون مرا می بینی» دعوت کرده و امتیاز ساخت دوباره این فیلم هم به سینگر رسیده است.
دو قسمت اول فیلم «اکنون مرا می‌بینی» مجموعاً در مقیاس جهانی حدود ۶۸۷ میلیون دلار فروش داشته‌اند. در دو قسمت قبل جسی آیزنبرگ، وودی هارلسون، آیلا فیشر، دیو فرانکو و مورگان فریمن در کنار اعضای دیگر تیم درخشیده‌اند. هنوز برای قسمت سوم «اکنون مرا می بینی» هیچ بازیگری انتخاب نشده است. به گفته‌ سینگر، در این قسمت علاوه بر معرفی شخصیت‌های جدید به جهان، موقعیت‌ها و فرصت‌های خوبی در اختیار بازیگران اصلی قرار داده می‌شود تا بتوانند نقش‌هایشان را به بهترین شکل ایفا کنند. به لطف جاناتان بیم و کمپانی‌ Theory 11، اجرا و پیاده‌سازی حقه‌ها و شعبده‌بازی‌ها بدون دغدغه انجام خواهد شد وآن‌ها فیلمسازان را راهنمایی خواهند کرد.

بابی کوهن و الکس کورتزمن هم یکبار دیگر در کنار هم قرار گرفته‌اند تا قسمت جدید فیلم را تهیه و تولید کنند. ماردیت ویک و آرون ادمونز نیز به‌عنوان سرپرستان کمپانی فیلمسازی لاینزگیت در تیم تولید فیلم حضور دارند.
ناتان کاهان، مدیرکل کمپانی فیلمسازی لاینزگیت پیکچرز معتقد است اریک سینگر همیشه هنر جادو و شعبده‌بازی را تحسین کرده و علاقه‌ وافری به آن دارد. حالا او می‌خواهد با یک داستان جدید و پرجزییات که درنهایت تبدیل به قسمت سوم «اکنون مرا می بینی» خواهد شد، مخاطبانش را هیجان‌زده کند.
هر شعبده‌باز قهاری می‌داند که حیله‌ها و جادوگری‌های درون فیلم عیناً قابل‌اجرا نیستند و اریک سینگر به همراه تیم شعبده‌بازان ماهرش، می‌خواهند برای قسمت جدید فیلم «اکنون مرا می‌بینی» چیز جدید و به‌خصوصی از آستینشان دربیاورند.
سینگر اخیراً در نوشتن فیلمنامه‌ فیلم «تاپ گان: ماوریک» نیز حضور داشته است. فیلمی که قرار است تا آخر امسال اکران شود. کوهن نیز اخیراً در تهیه و تولید فیلم‌هایی چون «Don’t Let Go» با درخشش دیوید اویلوو، «مردمی شبیه ما»، «کابوی‌ها و بیگانگان» و «جاده‌ انقلابی» نقش داشته است. همچنین او دو قسمت اول و دوم فیلم «اکنون مرا می‌بینی» را به همراهی کورتزمن تهیه کرده بود. الکس کورتزمن هم اخیراً فیلم «پیشتازان فضا: پیکارد» را برای کمپانی سی‌بی‌اس تهیه کرده است.


منبع: Variety

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil