حضور اما تامسون در تیم بازیگران فیلم ماتیلدا

پس از اعلام خبر حضور لاشانا لینچ، امروز اما تامسون وآلیشا ویر و هنرمندان خوشنام دیگری نیز به تیم بازیگران فیلم ماتیلدا اضافه شدند.

درست یک هفته قبل بود که خبر حضور لاشانا لینچ در فیلم موزیکال ماتیلدا (با عنوان اصلی Matilda) در نقش خانم هانی از سوی منابع رسمی اعلام شد و حالا امروز نه تنها حضور لینچ تایید شده، بلکه اما تامسون وآلیشا ویر و هنرمندان خوشنام دیگری نیز به تیم بازیگران فیلم ماتیلدا اضافه شدند.

ماتیو وارچاس، کارگردان فیلم ماتیلدا با اقتباس از یک رمان با همین نام از رولد دال (رمان‌نویس انگلیسی) این فیلم را می‌سازد. داستان فیلم درباره دختری (با بازی آلیشا ویر) با استعداد ذاتی با قدرت تِلِکینیسِس (توانایی حرکت دادن اجسام با قدرت ذهن) است که از قدرتش برای غلبه بر خانواده، مدیر مدرسه و همینطور محافظت از دوستانش استفاده می‌کند؛ لاشانا لینچ در فیلم ماتیلدا نقش یک معلم مهربان برای راهنمایی دخترک را ایفا می‌کند و در مقابل با خانم ترانچ بال (با بازی اما تامسون) به عنوان یک مدیر بدجنس و حیله گر روبرو هستیم. ترکیب داستان خوب و تیم بازیگران فیلم ماتیلدا ، یک کار تماشایی را نوید می‌دهد.
دنیس کلی به‌عنوان فیلنامه‌نویس و تیم مینچین نیز به‌عنوان آهنگ‌ساز و ترانه‌سرا، بخشی از عوامل تولید این فیلم را تشکیل می‌دهند. این فیلم قبل از آنکه برای اکران پا به نتفلیکس بگذارد، در انگلستان توسط شرکت ترایاستار اکران خواهد شد. این جدیدترین پروژه بین این شرکت و دال است.


منبع: EmpireOnline


حضور لاشانا لینچ در فیلم ماتیلدا

خبر منتشرشده در تاریخ ۲۰ دی ۹۹
لاشانا لینچ پس از هنرنمائی در فیلم کاپیتان مارول (Captain Marvel) در نقش یک خلبان ماهر و موفقیتش با ایفای نقش در فیلم زمانی برای مردن نیست (No Time To Die)، حالا این بار در فیلم جدید ِموزیکالِ ماتیلدا (Matilda) که حمایت نتفلیکس را با خود همراه دارد، در نقشِ متفاوتِ یک معلم مهربان ظاهر می شود.

ماتیو وارچاس، کارگردان فیلم ماتیلدا با اقتباس از یک رمان با همین نام از رولد دال (رمان‌نویس انگلیسی) این فیلم را می سازد. داستان این فیلم درباره دختری با استعداد ذاتی با قدرت تِلِکینیسِس (توانایی حرکت دادن اجسام با قدرت ذهن) است که از قدرتش برای غلبه و رویارویی با خانواده، مدیر مدرسه و همینطور محافظت از دوستانش استفاده می‌کند؛ لاشانا لینچ در فیلم ماتیلدا نقش یک معلم مهربان برای راهنمایی دخترک را ایفا می‌کند.

دِنیس کِلی به عنوان فیلنامه‌نویس و تیم مینچین نیز به عنوان آهنگ‌ساز و ترانه‌سرا، بخشی از عوامل تولید این فیلم را تشکیل می‌دهند. این فیلم قبل از آنکه برای اکران پا به نتفلیکس بگذارد، در انگلستان توسط شرکت ترایاستار اکران خواهد شد. همچنین خوب است بدانید که فیلم زمانی برای مردن نیست در تاریخ دوم آوریل سال جاری اکران خواهد شد.

به نظر شما فیلم ماتیلدا به اندازه کتابش طرفدار خواهد داشت؟ آیا فیلم‌هایی که با اقتباس از کتاب‌ها ساخته می‌شوند، ما را از کتاب‌خوانی دور می‌کنند؟


نقد فیلم جادوگرها | اقتباس رابرت زمکیس از کتاب رولد دال


منبع: Empire Online

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil