مالفیسنت در صدر جدول باکس آفیس قرار گرفت

مالفیسنت ۲ این هفته در صدر جدول باکس آفیس قرار گرفت. فیلمی توانست جوکر را به جایگاه دوم بفرستد. فیلم سرزمین زامبی‌ها هم در مکان سوم بود.

قسمت اول فیلم مالفیسنت پنج سال پیش ساخته شد. حالا قسمت دوم مالفیسنت که «مالفیسنت: سردسته اهریمنان» نام دارد، با جادوی خاص خود توانست باکس آفیس را به تسخیر دربیاورد. فیلم مالفیسنت که در سال ۲۰۱۴ راهی سینما شده بود با اقتباس از داستان «زیبای خفته» ساخته شده بود.  حالا فیلم جدید در اولین هفته اکران توانست در جایگاه اول باکس آفیس قرار بگیرد. البته فروش مالفیسنت: سردسته اهریمنان در هفته اول اکران آن‌قدرها هم شگفت انگیز نبود و تنها ۳۶ میلیون دلار فروش کرد. فیلمی که در ۲۷۹۰ سینما اکران شده بود. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که فیلم اول توانسته بود به فروش ۶۹ میلیون دلاری در هفته اکران دست پیدا کند. 

در حالی که فروش افتتاحیه فیلم «مالفیسنت: سردسته اهریمنان» دور از پیش بینی‌ها بود، این فیلم توانست فروش فیلم‌هایی مانند «جوکر» از شرکت برادران وارنر و «سرزمین زامبی‌ها: شلیک نهایی» برای شرکت سونی را پشت سر بگذارد. تا این لحظه مشخص شده که ۵۶ درصد افرادی که به تماشای فیلم «مالفیسنت: سردسته اهریمنان» رفته‌اند، زنان بوده‌اند. ۵۰ درصد از این تعداد هم زیر ۲۵ سال سن داشته‌اند.

مالفیسنت

فیلم «مالفیسنت: سردسته اهریمنان» یکی از کم فروش‌ترین فیلم‌های دیزنی در سال ۲۰۱۹ بود. فیلمی که با اتکا به فروش بین‌المللی می‌تواند به موفقیت دست پیدا کند. قسمت جدید فیلم مالفیسنت با بودجه ۱۸۵ میلیون دلاری ساخته شده است. فروش بین‌المللی این فیلم بسیار بهتر از فروش داخل آمریکای آن بود. مالفیسنت در کشورهای مختلف توانست به فروش ۱۱۷ میلیون دلاری دست پیدا کند. در حال حاضر فروش هفته اول مالفیسنت در جهان به ۱۵۳ میلیون دلار رسیده است. فیلم اول در طول مدت زمان اکران خود توانسته بود به فروش ۵۱۷ میلیون دلاری در خارج از آمریکا و به فروش ۲۴۱ میلیون دلاری در داخل آمریکا برسد.

بعد از دو هفته که فیلم جوکر در جایگاه اول باکس آفیس قرار داشت، این هفته در جایگاه دوم قرار گرفت. این فیلم با فروش ۲۹ میلیون دلاری در هفته گذشته مواجه شد. هم اکنون فروش داخل آمریکای این فیلم به ۲۵۰ میلیون دلار نزدیک شده است. فروش خارج از آمریکای جوکر هم ۴۹۰ میلیون دلار بوده است. کل فروش این فیلم هم اکنون به ۷۳۷٫۵ میلیون دلار رسیده است.

فیلم سوم باکس آفیس این هفته هم سرزمین زامبی‌ها: شلیک نهایی بود. فیلمی که فروش ۲۶٫۷ میلیون دلاری داشت. قسمت اول این فیلم که در سال ۲۰۰۹ اکران شده بود به فروش ۲۴ میلیون دلار در هفته اول اکران خود رسید. با این حال فیلم اول توانست به فروش ۱۰۲ میلیون دلار در سرتاسر دنیا برسد. هزینه ساخت قسمت دوم فیلم سرزمین زامبی‌ها ۴۲ میلیون دلار بوده است. در واقع دو برابر بیشتر از قسمت اول هزینه ساخت این فیلم بوده است.


منبع: Variety

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil