مدت زمان It: Chapter 2 مشخص شد

اندی موشیاتی مدت زمان It: Chapter 2 را مشخص کرد. این فیلم ترسناک ۲ ساعت و ۴۵ دقیقه زمان خواهد داشت. فیلم چند ماه دیگر عرضه می‌شود.

«اندی موشیاتی» کارگردان فیلم «آن: بخش دوم» (It: Chapter 2) اطلاعات جدیدی از این فیلم منتشر کرد. او به مدت زمان It: Chapter 2 اشاره کرد و گفت که مدت زمان It: Chapter 2 نزدیک به دو ساعت و چهل و پنج دقیقه است.

موشیاتی درباره این فیلم می‌گوید:

«در ابتدا ما می‌خواستیم که ساختار و جریان داستان را خلق کنیم. هر چیزی که می‌بینید در خدمت داستان است. با این حال نسخه نهایی فیلم با تدوین، چهار ساعت شد. اینجا بود که به این نتیجه رسیدیم که می‌شود بخشی از قسمت‌ها حذف کنیم بدون اینکه روی داستان تاثیرگذار باشند. همچنین ما نمی‌توانستیم چهار ساعت فیلم را در اختیار مردم قرار بدهیم. چهار ساعت فیلم بسیار زیاد است و به هر حال مردم خسته می‌شوند. در نهایت مدت زمان It: Chapter 2 به دو ساعت ۴۵ دقیقه رسید که به نظرم مدت زمان بسیار خوبی است. هر کسی تا الان فیلم را دیده از آن راضی بوده کسی شکایتی نداشته است.»

از جمله بازیگران فیلم آن: بخش دوم می‌توان به «جیمز مک‌آووی»، «جسیکا چستین»، «بیل هیدر»، «جی رایان» و «جیمز رانسون» اشاره کرد. قسمت دوم فیلم «آن» توسط «گری دابرمن» نوشته شده است. فیلم فیلم‌نامه فیلم‌هایی مانند «آنابل»، «آنابل: آفرینش»، «آن»، «راهبه» و «آنابل به خانه می‌آید» را هم نوشته بود. فیلم‌های آن از روی کتابی با همین اسم توسط استیون کینگ نوشته شده است، ساخته می‌شوند.

مدت زمان فیلم It: Chapter 2

قسمت اول فیلم IT دو سال پیش راهی سینما شد و در هفته اکران به فروش ۱۲۳٫۱ میلیون دلاری در سرتاسر دنیا رسید. فروش کل این فیلم هم به ۷۰۰ میلیون دلار رسید تا بتواند به یکی از پردرآمدترین فیلم‌های ترسناک دنیا و هالیوود تبدیل شود. انتظار می‌رود که فیلم دوم هم بتواند موفقیت قسمت اول را تکرار کند. داستان قسمت دوم چندین سال پس از قیمت اول رخ می‌دهد.


منبع: Coming Soon

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil