رونمایی از موزیک ویدیوی «دل»

سریال «دل» با پشت سر گذاشتن «مانکن» و «هیولا»، به پرمخاطب‌ترین سریال شبکه نمایش خانگی در سه قسمت اول انتشار تبدیل شده است.

همزمان با رکوردشکنی سریال «دل» با ۶۰ میلیون دقیقه تماشا، از موزیک ویدیوی «دل» با صدای شهاب مظفری رونمایی شد. در آستانه انتشار قسمت چهارم جدیدترین اثر منوچهر هادی، میزان تماشای سه قسمت اول این سریال در رتبه اول سریال‌های شبکه نمایش خانگی قرار گرفت. به گزارش روابط عمومی فیلیمو، سریال «دل» با ثبت رکورد ۶۰ میلیون دقیقه تماشا درمجموع سه قسمت اول، رکورد تماشای سریال‌های «مانکن» و «هیولا» در مدت مشابه را پشت سر گذاشت.

این آمار، با مقایسه مجموع دقایق تماشا برای سه قسمت اول انتشار سریال‏های «دل»، «هیولا» و «مانکن» ثبت شده است و نشان می‌دهد که سریال «دل» در مقایسه با سریال‏‌های «هیولا» و «مانکن» بینندگان بیشتری دارد.

به‌این‌ترتیب «دل» با ۶۰ میلیون دقیقه تماشا در رتبه اول، «مانکن» با ۴۰ میلیون و ۱۴۶ هزار دقیقه تماشا در رتبه دوم و «هیولا» با ۲۹ میلیون و ۱۰۷ هزار دقیقه تماشا در رتبه سوم، پربازدیدی‌ترین سریال‌ها در سه هفته اول انتشار بوده‌اند.

سریال دل با پشت سر گذاشتن «مانکن» و «هیولا»، به پرمخاطب‌ترین سریال شبکه نمایش خانگی در سه قسمت اول انتشار تبدیل شده است؛ در تیم تولید «دل»، منوچهر هادی به‌عنوان کارگردان، جواد فرحانی به‌عنوان تهیه‌کننده و سعید خندق آبادی به‌عنوان مجری طرح حضور دارند.

حامد بهداد، ساره بیات، یکتا ناصر، کوروش تهامی، بیژن امکانیان، افسانه بایگان، نسرین مقانلو، مهدی کوشکی، علی سخنگو بازیگران این سریال پرمخاطب هستند؛ سعید راد و مهراوه شریفی‌نیا این تیم را تکمیل می‌کنند. نگارش فیلمنامه «دل» بر عهده بابک و میثم کایدان بوده است.

موزیک ویدیوی سریال «دل» با صدای شهاب مظفری را در فیلیمو شات ببینید:


نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil