همکاری سلما هایک و جرمی آیرونز با ریدلی اسکات در فیلم گوچی

فیلم گوچی درباره‌ ماجرای قتل مائوریزو گوچی ساخته می‌شود و همکاری جرمی آیرونز با ریدلی اسکات قطعی شده است. با فیلیمو شات همراه باشید.

همکاری جرمی آیرونز با ریدلی اسکات برای تهیه فیلم گوچی (با عنوان اصلی Gucci) با حضور سلما هایک به‌عنوان بازیگر، در جریان است.


جیانینا اسکات، تهیه کننده این اثر در بیانیه‌ای که ددلاین منتشر کرده، می‌گوید:

خیلی خوشحالم که دوست خوبم سلما به بازیگران فوق‌العاده ما پیوست. اکنون این اثر در حالی تولید می‌شود که او هم بخشی از تیم ماست و همگی هیجان‌زده هستیم.

این احتمال می‌رود که در ماه نوامبر شاهد اکران این فیلم باشیم.

منبع: EmpireOnline


همکاری جرمی آیرونز با ریدلی اسکات

خبر منتشر شده در ۱۸ آذر ۱۳۹۹
ریدلی اسکات کارگردانی نیست که وقفه‌ای طولانی بین ساخت فیلم‌هایش ایجاد کند: با این‌که مدت زیادی از به پایان رسیدن مراحل تولید آخرین فیلم او به نام آخرین دوئل (با عنوان اصلی The Last Duel) نگذشته بود، خبر رسید این کارگردان فعال پروژه‌ بعدی‌اش را آغاز کرده‌ است؛ او این‌روزها مشغول ساخت فیلم گوچی است. به‌تازگی همکاری جرمی آیرونز با ریدلی اسکات قطعی شده است.


جودی کومر در فیلم توشه | با معشوقه ناپلئون بناپارت آشنا شوید


همان‌طور که از عنوان فیلم پیداست، داستان درباره‌ ماجرای قتل مائوریزو گوچی است که حوالی سال‌های ۱۹۹۵ اتفاق می‌افتد. او نوه‌ گوچیو گوچی است و در دهه‌ ۱۹۸۰ این کمپانی معروف در حوزه مد و فشن را مدیریت می‌کرد. پاتریزیا ریگیانی (با بازی لیدی گاگا) همسر سابق مائوریزو به قتل او متهم شد. در سال ۱۹۹۵ او به جرم ترور همسر سابقش در پله‌های دفترش در ایتالیا محکوم شد، در روز‌های برگزاری دادگاه به او لقب بیوه‌ سیاه را دادند و به مدت ۱۸ سال و تا سال ۲۰۱۶ در زندان بود.

آدام درایور نقش مائوریزیو گوچی و نقش پدر او، رودولف گوچی را آیرونز بازی می‌کند. جرد لتو، آل پاچینو، جک هیستون و ریو کارنی از دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم گوچی شاهد نقش‌آفرینی آن‌ها خواهیم بود.

این فیلم اولین همکاری جرمی آیرونز با ریدلی اسکات نیست و نخواهد بود؛ در سال ۲۰۰۵ همکاری آن‌ها منجر به ساخت فیلمی حماسی به نام قلمرو بهشت (با عنوان اصلی Kingdom Of Heaven) شد.

همچنین روبرتو بنتیوگنا فیلم‌نامه‌ را براساس رمانی از سارا گی فوردن تحت عنوان The House Of Gucci: A Sensational Story Of Murder, Madness, Glamour And Greed می‌نویسد.
اسکات قصد دارد این فیلم را در نوامبر سال بر روی پرده‌ سینما ببرد.

به نظر شما این فیلم تا چه‌حد موفق می‌شود واقعیت را به تصویر بکشد؟


منبع: Empire Online

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil